Gissa kön v 12+5
Hej
Är der någon som vill gissa kön.v 12+5 :)
Hej
Är der någon som vill gissa kön.v 12+5 :)
Det där är definitivt en pojke :). Grattis!
Pojke :)
Tack :)
Men när bm mätte lårbenet så såg jag dem här strecken har alltid trott de automatiskt betyder tjej
Det där är defi nitivt en pojke :). Grattis!
En nyfiken fråga hur ser du att det är en pojke :)?
Den här bilden visar en mycket tydlig pojknub. Brukar annars vara rätt försiktig på att uttala mig om nub då det kan vara lurigt. Men här är det väldigt tydligt pga vinkeln :).
Strecken kanske var navelsträngen, den kan också bilda streck. Tycker också att det ser ut som en solklar pojke. :)
Intressant:) har haft en känsla de e en pojke men när jag var på kub och bm mätte lårbenet såg jag dem har strecken har alltid trott de e en flicka då?
I denna vecka kan man i vissa fall se kön utifrån nub, de strecken som du säger som du ser på denna bild. Då dessa är i en sådan vinkel som denna bild visar tydligt, är det absolut mest troligt en pojke.
Tror du tänker på de streck man kan se på rul när bebisen är större. Då tittar man underifrån, inte från sidan.
Tack för svar du verkar kunnig inom.detta :) kan man se på kub vilket kön barnet har?
Ja om man som i detta fallet har en mycket tydlig bild på nuben :). Ofta är det mycket osäkert då nuben kan ha en vinkel som är svår att avgöra men din bild är väldigt tydlig. Googla the nub theory.
Om man tittar på flickor och pojkar nere vid könet på ul i vecka 12+5 kan man se skillnad så här tidigt? Det var så jag tyckte jag såg streck när jag var på.kub
Hej. Vill någon gissa kön utifrån min KUB-bild 12+5. Fick många bra bilder men vet inte vilken som är lättast att se nubben på?
Ingen expert men tror de är en flicka ser så ut på nubben tycker jag den lutar neråt :)
[quote=80383408][quote-nick]Estelle27 skrev 2020-05-06 12:04:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Skulle gissa pojk men svårt. Tycker vinkeln på nub pekar mer mot pojk än flicka. Men som sagt.. den är inte helt enkel.
Någon som kan gissa på min bebis?
Någon som kan gissa på min bebis?