Inlägg från: Lizzie09 |Visa alla inlägg
  • Lizzie09

BF Februari 2021

Hej, hoppar gärna in här! :)

BIM imorgon, fick positiva tester igår och idag och bf borde bli runt 5 februari. Tog ut min spiral 6 maj så blev alltså gravid på första försöket, vilket sätter mig lite i chock eftersom dottern (3 år gammal) tog nära två långa år och två inseminationer innan hon blev till :) Helt otroligt, hade inte alls räknat med att det skulle gå så fort! Testade dessutom negativt till i torsdags och fick även lite bruna flytningar när jag torkade mig så var säker på att det var kört. Tänkte inte alls testa igår egentligen men så gjorde jag det iallafall, och tur var väl det :D Har faktiskt inte berättat för sambon ännu utan hoppas på att kunna visa ett digitalt för honom imorgon på mors dag. Det är såå svårt att inte säga något när man har mängder med symtom, haha!

• Lizzie09

Är påväg till ett kalas där vi ska äta smörgåstårta och massa sötsaker, och jag sitter i bilen med kväljningar för jag är så illamående. Heja heja, det här blir kul.. :'D

• Lizzie09
    WilliamWilliam15 skrev 2020-05-31 09:10:54 följande:

En fråga. Jag är i vecka 6. Jag har sen vecka 4 haft ömma bröstvårtor. Idag upptäckte jag att jag har fortfarande illamående och trötthet och växtvärk Och större bröst men min ena bröstvårta är inte öm längre.

Kan det vara så att det är missfall på gång?

Tror inte du behöver oroa dig :) Symtom brukar komma och gå och kan även försvinna helt trots att allt är som det ska :)
  • Lizzie09
    göromgörrätt skrev 2020-05-31 12:03:07 följande:

Plussade imorse! Lite osäkert när bf är men i början på februari 2021 iaf. Fjärde graviditeten men har "bara" en dotter på 8 sedan tidigare. Ååh jag kan fortfarande inte fatta det <3

Grattis!! :)
  • Lizzie09
    kiaas skrev 2020-06-01 00:01:16 följande:

Plussade idag efter 2,5års försök och ett pcos i bagaget . Är så overkligt så jag inte vågar tro på de. Enligt mensappen är jag beräknad till 4 februari 2021

Åh vad härligt, grattis!!
  • Lizzie09
    isa94 skrev 2020-05-28 20:21:03 följande:

Jag har nu startat en grupp, så ni som

Vill med dit kan ju skriva ett meddelande till mig med namn och så jag hittar just er för visst kan man skriva meddelande till folk här? Så man inte behöver skriva sitt namn helt öppet på formumet om man inte vill

Har skickat ett meddelande till dig, hoppas det kommit fram! :)
Svar på tråden BF Februari 2021