Tandhälsa!
Finns de som bara använder manuell tandborste numer?
Tycker bara elektroniskt används överallt och undrar hur tänderna blev rena utan elektroniskt som jag älskar.
Finns de som bara använder manuell tandborste numer?
Tycker bara elektroniskt används överallt och undrar hur tänderna blev rena utan elektroniskt som jag älskar.
Jag använder inte eltandborste. Jag borstar dessutom bara tänderna 3 gånger på 2 dagar. Tänderna är rena ändå.
Avskyr de där jättegrunkorna. Jag kör old school.
Inga problem med manuell tandborste. Kör med plackers varje dag och flor. Inga hål på nästan 30 år och ingen tandsten att tala om heller.
Jag är nöjd så.
Jag använder inte eltandborste. Jag borstar dessutom bara tänderna 3 gånger på 2 dagar. Tänderna är rena ändå.
Dom flesta verkar använda vanlig tandborste eftersom annars skulle det inte säljas så många. Jag använder manuell har testat el men det blir inte renare med en el.
Har en eltandborste men gillar den inte.
Borstar morgon och kväll med vanlig tandborste ingen munskölj. Bra tandhälsa och gjort så hela mitt liv (undantag tonåren då jag slarvade mycket)
Jag växlar. Har känsligt tandkött eltandborste gör det sårigt ibland för att den är mycket hårdare. Då växlar jag till mjuk manuell tandborste. Över lag har jag fått bättre tandhälsa sen jag bytte till eltndborste.
Har en eltandborste men gillar den inte.
Borstar morgon och kväll med vanlig tandborste ingen munskölj. Bra tandhälsa och gjort så hela mitt liv (undantag tonåren då jag slarvade mycket)
Använder du tandtråd?