Jag kan börja presentera mig, jag startade ju tråden.
Jag väntar fjärde barnet nu, totalt oplanerat då trean är väldigt liten (och egentligen den sista hade vi tänkt). Om allt går bra kommer bebisens storasyskon vara 5, 4, och 1 år gamla när han eller hon kommer. Har pojke-flicka-pojke, så tänker att detta blir en flicka eftersom det känns som att vi skapar lite "varannan" här ...eller så är min dotter en enhörning (hon var enda flickbarnet som fötts i våra släkter på 13 år).
Är beräknad den 10 februari enligt mensens sista dag, men det där brukar ju ändras (i alla fall för mig). Mår inte alls illa än, med pojkarna började jag spy en vecka efter ägglossning, med flickan spydde jag inte en enda gång.
Vi har lite småpanik eftersom detta var SÅ oplanerat. Vi har specifikt ordnat i huset för tre barn, har gett bort bebisens saker och kläder som han vuxit ur, köpt ny bil som passar toppen med tre barn o.s.v. Får nog smälta detta ett tag!
Är öppen för att starta en FB-grupp om det finns intresse sedan. Driver en för de som fick barn och hade BF när min yngsta kom, så vana finns.