LillaFågelSvart skrev 2020-09-14 09:00:43 följande:
Ja hon är super! Var så orolig att man skulle få en BM som man inte klickar med, men är helnöjd med min.
Haha så sjukt att man ändå kan få en så stark känsla för vad det är. Har du mått ungefär likadant som vid förra graviditeten? Finns ju mängder av 'sägner' om att man mår si om det är en flicka och så om det är en pojke. Likadant med magen; storleken och hur den växer. Min kompis sa att om hjärtljuden är snabbare än 140 så är det en tjej :P Vet inte om jag tror på nåt av det men ändå lite roligt att reflektera över :)
Namn har vi inte kommit till än, tror vi börjar landa i allt mer efter RUL. Då är det även dags att börja köpa alla grejer man behöver. Har ni kommit långt i det 'praktiska'?
Hade faktiskt en BM först som jag inte kände helt 100 för först men fick av slump en ny då den första gick på semester och gillade henne mycket mer så fortsatte!
Så otroligt viktigt att klicka!
Ja faktiskt ganska likt, har fått lägre blodtryck så får blodtrycksfall som är nytt men annars i princip samma.
Ja juste, haha. Jag kollade på den kinesiska kalendern och det kan vara en slump men stämde förra gången och verkar stämma den här gången också.
Brukar ju vara så, plus att det blir så mycket mer ?verkligt?
då. Vad kul att köpa allting för första gången, finns sååå mycket!
Har inte köpt en enda pryl, ska köpa en syskonvagn och lär ju köpa något ?eget? men sen har vi ju allting från storasyster. Plus dom kommer vara födda samma månad så allting passar enligt säsong också.