Inlägg från: Isabellisen |Visa alla inlägg
  • Isabellisen

F d vegetarianer

Vill bara säga att högt HB-värde kan vara genetiskt och inte direkt kopplat till vegetarisk kost.

Jag har HB kring 140 som jag testat flera gånger, vegetarian, kvinna i fertil ålder, rökfri.

HB är som pengarna du har i plånboken och du kan ha en tjock plånbok även om du inte har mycket pengar på banken.

• Isabellisen

Det är yttrandefrihet i Sverige och det innebär att jag har rätt att uttrycka min åsikt och vad jag känner och att då FL väljer att ta bort ett inlägg med min åsikt är ju förkastligt.

I mitt förra inlägg skrev jag tydligt att jag inte skuldbelägger någon annan men uttrycker min åsikt och mina känslor när jag säger att det för mig skulle kännas som att äta människokött att börja äta kött igen eller äta en närstående och att det beror på att jag är vegetarian på grund av etiska skäl men att andra kanske känner annorlunda om de är vegetarianer av andra skäl.

Om FL menar att jag inte kan publicera de tankarna så strider det mot yttrandefriheten vi har i Sverige och jag varken kränker eller skuldbelägger någon annan.

Får man alltså inte uttrycka sin åsikt på ett forum vars syfte är att uttrycka sin åsikt? Och hur kan det tas illa upp när jag uttryckligen skriver att jag inte skuldbelägger och att alla tänker olika?

Svar på tråden F d vegetarianer