• Aya2019

Hjälp pausat IVF - Gonal f

Hej,

Ska börja med ivf Gonal F på min mens dag 2. Kl 18.00. Sen igår har jag fått rosa - bruna flytningar 11 september.

Igår ringde jag pratade jag med ivf i Fauln för att prata om sprutan men sjuksköterskan där berättade att de har " pausat" för tillfälle pga personal brist. De hade skickat brev med all info till de läkare som ska kontakta och meddela oss patienter med mer information.

Av ren slump fick jag reda på det :/

Efter att jag pratade med ivf Fauln ringde jag min gyn läkare för att fråga vad som gäller men hon var inte där pratade med hennes assistent (receptionist ) som sa att de inte hade hört om det och inte hade fått information.

Hon bad mig återkomma och prata med på måndag 14 september.

Blev så arg, ledsen och besviken längtade verkligen till mensen och att få börja med ivf.

Om jag får min mens idag blir det dag 1( 12 september) och imorgon blir det dag 2 mens ( 13 september).

Ska jag ändå ta Gonal F på kvällen ifall att :/?

och prata med läkaren på måndag och därefter se hur det blir så att jag inte missar ifall det är ok för IVF.

Det skadar väl inte med en injektion? Om gyn läkaren säger att vi måste vänta

• Svar på tråden Hjälp pausat IVF - Gonal f
  • Dhalia

Hej, va jobbigt men låter ju som att det inte gäller er eftersom ni inte blev informerade av detta!? Isåfall har dem sållat bort andra patienter tolkar jag det som..

Svar på tråden Hjälp pausat IVF - Gonal f