Symtom som försvinner plötsligt, någon mer?
Hej!
Är i vecka 9 (8+2). Har sedan vecka 5 spytt varje dag, en gång i halvtimmen och mått konstant illa, haft en fruktansvärd åksjuka så jag inte ens har kunnat gå rakt. Haft ömma bröst, växtvärk i livmodern och ja, dom där vanliga symtomen. Nu denna veckan har jag i princip ingenting kvar? Brösten ömmar ingenting, åksjukan är som bortblåst och har inte spytt på 4 dagar, knappt känt av något illamående alls. Är det någon mer som råkat ut för detta? Att allt bara försvinner så fort och så tidigt? Min förra graviditet så spydde jag konstant från vecka 8 till vecka 25 och sen trappades det ner så detta är för mig väldigt konstigt. Har haft så många missfall och ma så jag kan inte ens räkna längre, har försökt att få till en nummer två i 4 år. Är så orolig att någonting inte står rätt till och gyn vägrar ju i dagens läge boka in ett ultraljud för att lugna mina nerver. Hur ska man gå till väga? Är jag bara onödigt orolig? Någon annan som haft starka symtom i endast några veckor och sen ingenting?
Mvh en orolig själ