Är detta ett MA?
Plussade i lördags med digitalt test gravid 1-2. Idag tog jag ett nytt digitalt och då stod det inte gravid. Skulle ha varit i v 5+0 idag.
Hur lång tid brukar det ta innan man börjar blöda såhär tidigt?
Plussade i lördags med digitalt test gravid 1-2. Idag tog jag ett nytt digitalt och då stod det inte gravid. Skulle ha varit i v 5+0 idag.
Hur lång tid brukar det ta innan man börjar blöda såhär tidigt?
Hmm… Utan att ha blött nånting brukar inte hcg gå ner till icke mätbart. Men det lutar ju åt MA tyvärr. Vänta några dagar till och ta ett test igen. Skulle det vara missfall brukar man börja blöda ganska snabbt så pass tidigt. Men ibland dröjer det och då får du kontakta gyn för råd. Det är mer psykiskt påfrestande att gå med ett MA än fysiskt.
Tack för snabbt svar. Tyckte också det kändes konstigt att inte blött någonting, men ett ma kunde det vara då kanske? I så fall borde blödning komma rätt snart alltså, bara att invänta det igen då tyvärr... usch så ledsamt allt blev...
Helt otroligt...nu blöder jag...
Beklagar verkligen! Haft 4 m.f/MA själv så jag vet hur jobbigt det är. Ta hand om dig!
Beklagar verkligen! Haft 4 m.f/MA själv så jag vet hur jobbigt det är. Ta hand om dig!
Jag har haft 2 m.f v.6-7. Första blödde jag bara som en mer riklig mens, några dagar till. Andra gången blödde jag 4 veckor, men då var det tvillingar så det kan ha inverkat. I regel blöder man nog inte så länge.