Inlägg från: SkumGrönBanan |Visa alla inlägg
  • SkumGrönBanan

Ägglossningsflytningar i början på graviditeten?

Jag hade "ägglossningsliknande" flytningar innan jag plussade. Det var tydligt att det var nåt annat än hur de brukar se ut strax innan mens.

• SkumGrönBanan
    Keabro skrev 2020-10-25 10:00:57 följande:

Uppdatering!!

Började precis blöda! :D Första gången jag känner mig riktigt glad över att börja blöda haha! Så vi kan få en nystart.

Det är 14 dagar sen jag fick en ytterst liten rosa flytning.. Och jag tror att jag hade ägglossning då.

Blödningen jag fick nu var inte klarröd oxg mörk, utan ganska ljus och än så länge så har den inte varit så riklig. Så det slog mig att.. Får man inte en implatationsblödning/nidblödning 7-14 dagar efter ägglossning?

Är det någon som haft en sån?

Nu antar jag att det bara är att vänta och se om jag börjar blöda mer eller om det avtar.

Å andra sidan så är det väl konstigt att jag haft flytningar som isåfall skulle tyda på grav, innan ägget fäst.. Så det borde vara mens, ellerhur? Å, att man aldrig kan vara säker haha!

Hur har det gått för dig? Jag har haft nidblödning vid två graviditeter. Som en liten brun flytning ena gången och en ljust rosa nästa gång. Hade dem ca 6 dagar efter ägglossning.
Svar på tråden Ägglossningsflytningar i början på graviditeten?