Inlägg från: Hoppfulltjej |Visa alla inlägg
  • Hoppfulltjej

Blödning 7 dagar och Cb digital visar 1-2 veckor i v7

Hej!

Sitter lite i samma sits. Hade också min senaste mens den 28/10, sen en blödning mellan 26-29/11.. Har testat mig men har inte fått något plus. Men känner mig konstig i kroppen (gravid känslor). Nu idag när jag vaknade kom det blod på pappret. Har fortsatt att blöda vilket är konstigt då jag ska ha min mens i slutet av dec. Blir så fundersam, inget plus men inte heller någon ordentlig mens.. och nu en blödning??

Hur går det för dig?

• Hoppfulltjej
    Vilkbligravid skrev 2020-12-14 17:29:27 följande:

Kommer det mycket blod eller mest när du torkar dig? Jag har ringt runt som en galning och alla säger att det är "normalt" att blöda lite. Om det är en tröst.

Vad för test använde du?

Håller tummarna för dig!

Fått samma svar, är normalt att blöda i början. Men eftersom jag aldrig fick ett plus så borde det ha blivit missfall väldigt tidigt. Det har fortsatt blöda idag och är en hel del. Nästan som en vanlig mens nu.

Testat med både CB veckoindikator och teststickor från testlagret.

Hur har det gått för dig? Håller tummarna!!
  • Hoppfulltjej

Nej, vi har inte försökt länge alls. Mer "det händer när det är meningen" men det är klart att man alltid hoppas. Tyvärr ser det mörkt ut för min del.

Tänkte också så men att det inte ger något utslag alls tycker jag är lite märkligt. Kanske bara är jag som hittat på allt. Vem vet.

Jag hoppas galet för din skull!!

• Hoppfulltjej
    Vilkbligravid skrev 2020-12-16 16:24:32 följande:

Det var inget där inne. Alltså var det missfall.

Hade siktat in mig på det ändå, så tänkte jag skulle gå över till IVF som var bestämt från början.

MEN! Hon sa att jag hade en mogen äggblåsa som jag ALDRIG haft innan då jag har en sjukdom som gör att jag aldrig får egen ägglossning.

Så ska ta ägglossningssprutan Ovitrelle ikväll så HOPPAS jag och Ber att det går.

Så chockad att jag ens kunde få det. Så imorgon blir det till att bo i sovrummet ;)

Kändes genast bättre när jag fick höra detta och missfallet är nästan glömt då jag har massa nya tankar och förhoppningar nu :)

Åh va tråkigt! Hoppas på nästa!

Önskar dig all lycka till!?
Svar på tråden Blödning 7 dagar och Cb digital visar 1-2 veckor i v7