• Keabro

Blödning innan bim

Är det någon som hade en blödning innan bim, där ni ändå var gravida och allt gick bra?

Hur såg blödningen ut och vilken dag efter äl kom den?

• Svar på tråden Blödning innan bim
  • Keabro
    Limeblad skrev 2020-12-26 23:16:14 följande:

Jag hade spottings en dag före BIM, sen mensliknande en dag (BIM) och sen två dagar spottings. Har normalt sett mens i bara tre dagar så trodde inte det blivit något. Kanske inte räknas när det var så nära/på BIM men jag var (är) iaf gravid.

Var det innan eller efter du plussat? Tänker om det var en nidblödning.
  • Keabro
    Byfriidha skrev 2020-12-27 07:55:13 följande:

Samma dag som jag fick reda på att jag var gravid fick jag en liten blödning. Blev så sjukt orolig pga ett missfall en månad tidigare. Vi gick på ultraljud varje vecka från v 4-9 bara för att jag inte kunde slappna av. Och där inne låg en liten krabat och mådde toppen. Men dom kunde inte roligt förstå varför jag blödde. Sen i v 9 fick jag en jättestor blödning, blödde ner hela gynakutens väntrum, det var verkligen kaos. Trodde såklart att allt hade gått skit igen, men det hade det inte, hon (det visste vi inte då att det var) låg där inne sprattlade. Och dom vet fortfarande inte varför jag blödde. Men efter den där stora blödningen så blödde jag inget mera sen. Och nu den 6 oktober föddes våran älskade lilla dotter helt perfekt och frisk. Så en blödning behöver verkligen inte betyda att det gått skit. Jag har fått uppleva båda, en med blödning som resulterad i ett missfall (kemisk graviditet kallades det, fanns aldrig något foster) och en graviditet med blödning som slutade i en frisk liten flicka.??

Tack för din historia! Stort grattis till eran dotter! :)
  • Keabro

Jag skrev detta innan jag plussat. Nu har jag plussat men jag blöder fortfarande.. det översta testet är från i förrgår, det understa från idag. Så det verkar som att hcg ökar trots blödning.

Svar på tråden Blödning innan bim