Godaste snabbmaten?
Vilken typ av snabbmat tycker du är godast?
Vilken typ av snabbmat tycker du är godast?
Sushi eller hamburgare. Oftast hamburgare eftersom att det är svårt att hitta sushi som faktiskt är riktigt god men när jag väl äter riktigt god sushi så är det väldigt lika mellan hamburgare och sushi, det beror på vad jag är sugen på.
Jag älskar pizza!
Det är svårt och hitta bra pizzabagare
Men vi har en här i vårt område lokalt och han har byggd om sin resturang värnar om sina kunder och det har gått bra för våran bagare även under Covid.
Om du avser mat man kan köpa. Då är riktig god wienerkorv med bröd och senap det jag föredrar.
Men hemmavid så blir den snabbaste maten äggröra
Jaa, Wienerkorv sååå gott!
Jaa, Wienerkorv sååå gott!
Helst från de traditionella korvvagnarna (om du visste vad jag saknar det i Malmö, röde pölser eller tråkig korv från Pressbyrån :( )
Thaimat!
Snabbmat från sk snabbmatsrestauranger, då väljer jag nog helst en pizza. Men "snabbmat" och "snabb mat" är inte samma sak..... så ska jag laga något snabbt så blir det carbonara eller något. Snabbare än att vänta på en pizza....
Asian-Fusion, mongolisk bbq, sushi och starka grytor (med ris/nudlar).
Jag gillar väl alla alternativen men sushi räknar jag inte till snabbmat utan är nåt jag vill njuta av i lugn och ro. God sushi slår ju det mesta men va gäller snabbmat sätter jag hamburgare främst. Fan inte mycket som slår en god burgare med strips och en cola till!
Beror väl lite på vad man råkar vara sugen på för tillfället, men av alternativen tycker jag nog mest om pizza.
Och, sushi är inte "snabbmat"? "Hämtmat" är ju inte samma sak som "snabbmat".
Ett whopper meal, om jag får välja.
Det mesta går bra för mig men just i dag svarade jag Sushi.
Mina favoriter skiftar med humör, årstider och vid olika tillfällen.
Några av mina exempel:
Asiatisk hämtmat kan vara utmärkt ibland.
Sushi ja tack. Men absolut inte om det blir ofta och tätt mellan tillfällena.
Pizza? Ja gärna om det är en vällagad och god pizza (= dyr?). Inte fettdrypande med dåliga ingredienser (= billig?). Jag föredrar att dela en halv pizza och en halv sallad.
Hamburgare är gott ibland bara jag slipper den där mest kända amerikanska hamburger-kedjan M (men jag får väl erkänna att de blivit lite bättre under senare år).
Och, sushi är inte "snabbmat"? "Hämtmat" är ju inte samma sak som "snabbmat".
Hamburgare.
Sushirätten klar på en kvart, uppäten på 10min, kan det bli mera snabbmat?
Röstade ?annat? och ttänker typ påå falafeltallrik lr falafelsallaad, är lite konstigt kanskje men är typ faktioskt sugen på falafel nästan hela tiden haha:D
Röstade ?annat? och ttänker typ påå falafeltallrik lr falafelsallaad, är lite konstigt kanskje men är typ faktioskt sugen på falafel nästan hela tiden haha:D