Homosexualitet är ett val?
Vad tråkigt att du inte klarar av olikheter.... Gillar du inte olika?
Att leva ut homosexualitet kan såklart vara ett val. Jag väljer själv. Att inte leva ut min läggning.
Vad tråkigt att du inte klarar av olikheter.... Gillar du inte olika?
Att leva ut homosexualitet kan såklart vara ett val. Jag väljer själv. Att inte leva ut min läggning.
Fast i det här fallet är det inte TS som har problem med olikheter.
Så du lever hellre tillsammans med någon du inte attraheras av än att vara öppen med din läggning?
Så du tycker att ts bara ska acceptera sin sambos homofobi, och att deras barn ska växa upp i en miljö där den ena föräldern är bisexuell och den andra luftar sina diskriminerande åsikter?
Det är inte bara frågan om att leva ut sin homosexualitet, läste du ens hans kommentarer?? Eller är du så vriden själv att du också tycker att det är ett val vilka man blir attraherade av och att det går att träna bort...? Tycker du själv att dina känslor och tankar är onaturliga, som ts sambo tycker?
Är det något denna tråd visat på, så är det väl att det inte är kontroversiellt att ha nedsättande åsikter om homosexuella. Hela SD-maffian har ju sugits hit som flugor till en koskit och försöker normalisera nedsättande åsikter om andra människor.
Men ifrågasätter du det jag kallar ?grundläggande värdering? också? Finns inte det heller enligt dig? Men om, vad består en sådan i? Vad skiljer dessa åt?