Vilket namn är vackrast?
Vilket namn är vackrast, Elvira eller Isabelle?
Vilket namn är vackrast, Elvira eller Isabelle?
Elvira är 1000ggr snyggare än isabelle
Får säga Isabelle trots att jag hade en riktigt bitchig klasskamrat som hette så. Elvira låter som något en elak häxa eller trollkvinna skulle kunna heta.
Trodde vi hade bestämt oss för Leonie för din dotter baserat på tidigare trådar. Men ja, det är ju din dotter och jag är bara en snubbe på internet som inte har någon som helst relation till er egentligen, så din åsikt väger väl lite tyngre än min i frågan kanske.
Utav dem, Isabelle. Men välj hellre Leonie.
Får säga Isabelle trots att jag hade en riktigt bitchig klasskamrat som hette så. Elvira låter som något en elak häxa eller trollkvinna skulle kunna heta.
Trodde vi hade bestämt oss för Leonie för din dotter baserat på tidigare trådar. Men ja, det är ju din dotter och jag är bara en snubbe på internet som inte har någon som helst relation till er egentligen, så din åsikt väger väl lite tyngre än min i frågan kanske.
Får intrycket att ni gillar namn med lite fransk touch. Här är några förslag från franska topp 100 förra året som jag tycker passar (Elise var på plats 71 i Frankrike förra året):
Juliette, Clara, Leah, Lily, Amelia. Snarlika Amelie passar också med Elise.
Elvira <3 Smeknamn Vira. Så fint!