Inlägg från: Anonym (Kvinna 55) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 55)

Han har gjort annan tjej med barn

oj... gift dig inte med honom....

• Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:29:20 följande:
    Känns så hemskt bara när man lagt ner hela livet på en person ... Kan man vara kär i två personer samtidigt? Han säger aldrig till mig att han älskar mig längre ... det var längesen. Känns så sjukt att han säger det till henne trots att hon gjort detta mot honom.
    HON gjort det mot honom? HAN har stoppat kuken i henne och därmed riskerat en graviditet! De var två om det. Du lever i förnekelse nu. Lämna honom!!!!!
  • Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:38:44 följande:
    Alltså han påstår att han frågat henne varje gång om hon skyddar sig och hon har sagt ja. Det är därför han var så arg på henne fram till nyligen när det visade sig att hon var med barn och inte klarade av att genomgå en abort. För att det kändes som att hon har lurat till sig en graviditet sa han. Jo... jag måste klara av att ta steget. Jag vet hur sjukt det låter allting, är inte så rationell just nu :( hoppas bara att kunna vakna upp och att hon är borta ur bilden och träffar någon annan.
    Att han är otrogen är en sak. Men att tvinga en annan kvinna att göra abort för att han inte vill, det passar dåligt eftersom han var otrogen det är en helt annan sak. Om du "av misstag" skulle bli med barn, skulle du utan tvekan göra abort? 

Man kan bli med barn trots piller och annat. Det VET vi alla! I ett förhållande kanske det är en godtagbar risk men sätter man på fel kvinna ska man nog använda både hängslen och livrem.

Han ljuger om mer än du tror! Det hör till. Han säger sånt som får dig lite lugnare, det du vill höra. Inte mer än tillräckligt. 

Jag blev lämnad efter 25 år och fyra barn. Jag klarade det. Jag måste ha kontakt med honom. Det slipper du, var glad att ni inte har barn....

Ditt bästa har inte hänt än! 
  • Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:42:34 följande:

Han har sagt han inte vill vara delaktig... har svårt att tänka mig att han skulle vilja ha barn då han varit så emot det innan :/

Han har inget val. Det kommer en dag där faderskap ska fastställas. Är han pappa, vilket ingen vet, är han bunden till sitt barn livet ut. Ekonomiskt till efter gymnasiet. Det påverkar dig oxå.
  • Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (V) skrev 2021-03-29 22:43:25 följande:
    Ja, du ska prata med henne. Du behöver berätta för henna vad han sagt om henne, och du behöver höra från henne vad han sagt om dig. Så du kan börja lägga pusslet om sanningen. Så du kan komma till ett avslut.

Såna killar aom han ljuger. Jag har vart i liknande situationer. Dessa killar ljuger om allt. Du måste få veta. Du ska inte tala om för honom att du ska prata med henne, för då kommer han att instruera henne vad hon ska säga till dig för att hans lögner inte ska avslöjas. Lycka till!

Vad stark! Livet väntar på dig, efter du slipper den skiten
    Håller med! Älskarinnan behöver veta vad som sagts till frun. Hon är troligen lika lurad. Sen kan hon göra ett eget val.
    Han kommer  stå ensam tillslut. 
  • Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 17:37:13 följande:

Han var alltid snäll och omtänksam mot mig innan. Vi hade närhet och vi levde vårt gemensamma liv. Sedan hon kom in i bilden har jag sett sidor hos honom som chokat mig. Han blev förändrad som person och brydde sig dessutom inte lika mycket om mig. Hon borde ha satt ner foten när hon visste att han var otrogen trots att han är gift och inte hållit på trigga igång saker. Men såklart samtidigt borde han aldrig ha nappat på det om han ville vara med mig.

Skyll inte på henne. Det är tack vare

den kvinnan du blivit varse om honom. Var glad att ni inte har barn, du hade behövt ha kontakt med honom i evigheter....

Det är hans fel, inte ditt och inte hennes. Vore det inte hon så troligen någon annan. Lägg skulden där sen hör hemma. Jag förstår att det är spyjobbigt nu! Jag lovar, lovar att ditt bästa har inte hänt. Han var inte den du trodde. Han kanske funkar med någon annan, men ni två var inte rätt för varandra. Du kommer se tillbaka på detta och undra hur du tänkte..
  • Anonym (Kvinna 55)
    Anonym (jaha) skrev 2021-04-05 15:59:16 följande:

Men gösses....

Varför frågar du hela tiden honom vad HAN vill?

Vad hännde med vad DU vill? Vad vill DU?

Är det så du vill leva ditt liv? Hela tiden ränna runt efter honom oavsett vad han kan tänkas hitta på, utan egen vilja eller stolthet?

Var tog ditt självvärde vägen TS? Är det här allt du tycker du är värd?

Alltså, allvarligt, jag tycker du behöver prata med någon professionell för din självkänsla och självförtroende verkara vara söndersmulat.

Jaa..... Drygt 230 svar och hon håller kvar vid samma....
  • Anonym (Kvinna 55)
    molly50 skrev 2021-04-05 17:46:03 följande:

Vet inte hur det funkar med kopiorna. Men det kan du kanske fråga om?

Nej,han behöver inte skriva under skilsmässohandlingarna.Jag tycker du kan ta bort honom från sociala medier.

Sitt inte och titta på dem. Det är han inte värd.

Lägg istället din energi på allt det praktiska nu.

Visa honom att du klarar dig bra utan honom.

Det tror jag biter mer på honom.

Nej man måste inte hålla på och dona med kopior. Det kommer finnas registrerat livet ut. Om man tappar bort en kopia.... Är man inte skild då? Enskild ansökan. Klart!
  • Anonym (Kvinna 55)

Nej,han behöver inte skriva under skilsmässohandlingarna.Jag tycker du kan ta bort honom från sociala medier.

Nej man måste inte hålla på och dona med kopior. Det kommer finnas registrerat livet ut. Om man tappar bort en kopia.... Är man inte skild då? Enskild ansökan. Klart!
  • Anonym (Kvinna 55)

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn