Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 13:37:25 följande:
    Tack så mycket! Så svårt när man delat hela vuxenlivet tillsammans och nu ska skaffa familj... hade hoppats på att han kunde hålla sig till mig bara. Känner mig så otillräcklig. Nu med det här andra barnet... hur tänker den andra egentligen? Att hon ska vara ensamstående?

Har pratat med henne för något år sedan också.
    Hon kommer inte att bli ensamstående, han kommer att flytta till henne. Sedan hur länge det varar, det vet ingen. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 13:35:19 följande:
    Tror du verkligen det? :(

Varför har han sagt han ska avsluta med henne flera gånger? Har hört honom skälla ut henne i telefonen för några veckor sen. Har aldrig nånsin hört honom skälla på någon förut. Samtidigt är det konstigt han åker dit när han nu säger han inte vill ha barnet. Har sett honom skriva det till henne flera gånger samtidigt som han åker dit och de har haft sex och han säger han älskar henne dagligen och sånt :( är så jäkla förvirrad just nu. Gör så ont hur han kan lura mig såhär.
    Det blir inga konsekvenser för honom. Ni båda accepterar hans beteende.

Lämna honom, han respekterar dig inte. Du förtjänar någon bättre.
  • Anonym (.)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:05:05 följande:
    Det enda jag har så svårt att förstå är att han verkligen verkligen inte vill ha barnet och skrikit på henne kring detta. När jag tidigare försiktigt frågat om vi kan skaffa barn tidigare har han sagt prompt nej. Så han är helt anti. Och skulle han välja att vara med henne trots att hon behåller barnet mot hans vilja? Han har sagt till mig att det är det värsta sveket han blivit utsatt för och hur mycket han hatar henne. Sedan att det bara är att han haft sex med henne för att det blivit så när de setts för att prata om detta. Känns som att han förlåtit henne fast att han samtidigt är väldigt anti. Han säger att hennes agerande är taskigt och själviskt mot alla inblandade.
    Han sade så för att du skulle fortsätta med honom. Jag förstår inte varför du tror på något han har sagt, varken då eller nu. Han är totalt respektlös, och en lögnare, varför tror du på något han säger, han har svikit dig inte bara en gång utan två gånger tidigare?

Ledsen, men du låter naiv...
  • Anonym (.)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:07:30 följande:
    Antar att du har rätt... tänk att den man litar mest på kan vara så dubbel!!
    Men ärligt, det har han visat redan tidigare...
  • Anonym (.)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:02:37 följande:
    Fast jag hörde henne gråta i andra änden. Han åkte hem till henne då för att prata i en lugn ton. Kan kom hem sen på kvällen och verkade lättad och sa att de inte är osams längre kring detta.

Ja du har rätt, han har ljugit ordentligt för mig flera gånger nu. Ikväll ska jag ställa honom mot väggen och fråga vad han egentligen vill med den här relationen. Han får faktiskt välja nu, antingen bryta med henne eller så förlorar han mig.
    Har han inte redan förlorat dig?
  • Anonym (.)

Självklart vet den andra kvinnan om att TS existerar och att de bor tillsammans. De har haft en relation i 3 år. Så det är inte ett dugg synd om henne, hon har gjort sitt val, och t o m blivit med barn (med avsikt, vem vet?). 

Tycker båda två kvinnorna gjort medvetna val, de har valt att stanna hos ett svin som utnyttjar deras naivitet.  

Det bästa hade varit om TS lämnat direkt och den andra kvinnan gjort abort samt gjort slut. Men det kommer inte att hända...

• Anonym (.)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 16:46:41 följande:
    Han har valt henne känns det som lite... jag sa till honom att han inte behöver komma hem om han tänker åka till henne i påsk. Och att det är slut i så fall... Han sa att han kan vara hos sin pappa från och med idag men stod fast vid att han ska vara där. Så tror det är bäst vi går isär nu. Han ska hämta lite ombyten. Det känns så jobbigt :(

Jag är tydligen inte värd någonting för honom. Som om han valt en annan tjej bara för att hon blivit med ett barn han inte vill ha och då skyller han på det ungefär...
    Men du, han har legat med henne i 3 år, och du har vetat om detta också, du har tagit tillbaka honom två gånger. Så detta handlar inte om hennes graviditet, han har inte brytt sig om dig på fler år. 
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn