Inlägg från: Anonym (oooo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oooo)

Han har gjort annan tjej med barn

Vilken jäkla lögnare! Hon vill inte göra abort så då är hon "galen"? 

Du, dumpa den där typen. Det går uppenbarligen inte att lita på honom. 

• Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 13:49:58 följande:
    Tack för ett klokt och ärligt svar. Jag måste nog inse det. Vad är det som får dig att tro han valt henne :(?
    Ursäkta TS men är du både döv och blind? Du har läst i hans telefon! Där har du sanningen, för den trodde han väl inte att du skulle se. 
    Vad han än säger till dig så är det bara en massa ordbajseri för att försöka mildra bilden, förstår du väl. 

Nu ska du visa dig stark! Du ska inte gråta och oja dig. Du ska med iskall distansering bara informera honom om att nu är det ju slut, p.g.a hans agerande. Du ska inte lockas in i diskussioner utan bara avsluta. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:05:05 följande:
    Det enda jag har så svårt att förstå är att han verkligen verkligen inte vill ha barnet och skrikit på henne kring detta. När jag tidigare försiktigt frågat om vi kan skaffa barn tidigare har han sagt prompt nej. Så han är helt anti. Och skulle han välja att vara med henne trots att hon behåller barnet mot hans vilja? Han har sagt till mig att det är det värsta sveket han blivit utsatt för och hur mycket han hatar henne. Sedan att det bara är att han haft sex med henne för att det blivit så när de setts för att prata om detta. Känns som att han förlåtit henne fast att han samtidigt är väldigt anti. Han säger att hennes agerande är taskigt och själviskt mot alla inblandade.
    Han kanske inte kommer vara med henne heller i slutänden, men hatar henne - nej där ljuger han. 
    Förlåt om jag skrattar: "hennes agerande är taskigt och själviskt"? Vad är hans då, som jonglerat två kvinnor. Han beter sig en typisk skitstövel som försöker få allt att låta som om det är hennes fel. Om hon inte hade blivit gravid och vägrat göra abort hade han väl fortsatt vara otrogen med henne.
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:42:34 följande:
    Han har sagt han inte vill vara delaktig... har svårt att tänka mig att han skulle vilja ha barn då han varit så emot det innan :/
    Det kanske han inte vill, men det spelar ju ingen roll när han beter sig så illa. Eller så säger han bara så för att han tror du ska förlåta honom. 
    jag hoppas verkligen du förstår att han är totalt opålitlig. Du har tagit tillbaka honom flera ggr, han var varit otrogen flera ggr - med andra ord tror han att han ska kunna manipulera dig även nu. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:51:29 följande:
    Börjat tro du har rätt...

Han har nu frågat mig om han får åka till henne i helgen och sova över för att fixa upp några grejer för barnet ;( uppskattar att han är ärlig i alla fall. Känns så konstigt eftersom han inte vill ha det.
    Men gör slut nu! Säg att han kan åka dit hur mycket han vill men han får inte komma tillbaka igen.
    Man behöver inte sova över för att fixa några grejer för ett barn? Han ska dit och knulla förstår du väl. Han kommer vara där och berätta om hur ledsen och bedrövad du är osv. 
    Och du, sluta tänk att han inte vill ha barnet eller vilka känslor han har för henne - du kan inte lita på något han sagt
    Det enda som betyder något är precis här och nu. 

Om han tar ditt svar som att du gett honom "lov" att åka dit, så är det som att du godkänner att han är otrogen. Du måste vara hårdare än så. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (...) skrev 2021-03-29 17:41:31 följande:

Fy fan TS, det finns inget att välja på utan du måste lämna honom omedelbart!!!

Sen blir jag förvånad över alla svar... Om älskarinnan varit den som skrivit tråden hade svaren varit mer "han älskar inte dig", "han leker bara med dig", "han kan knulla dig när han vill" osv... Nu låter det helt tvärtom, att det är just älskarinnan mannen vill vara med.

Vadå? 
    TS skrev att hon läst i hans mobil hur han flera ggr uttryckt att han älskar den andra kvinnan.  Sedan är ju den andra kvinnan gravid också, kan mycket väl vara så att han sagt till henne att han vill finnas där för barnet. 
    Sedan tror jag personligen han blåser båda tjejerna. Det viktiga när folk har kommenterat detta är ju för att få TS att fatta att det är kört! 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:55:19 följande:
    Jag vill inte tänka på det... det var någonting jag fick läsa mig till själv. Han pratar inte om barnet med henne utan bara om deras relation. De har träffats i tre år och verkar som att de aldrig brutit kontakten vilket sårar mig mest. Hon har också träffat hans nära vänner och hans föräldrar. Vilket gör det ännu mer sjukt för mig. Har svårt att tro att han skulle säga såna saker om mig.
    så ingen av vänner eller hans föräldrar har talat om för dig att de mött henne? 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 18:17:45 följande:
    Borde jag prata med henne?
    Kan vara värt det eftersom han bara ljuger. Men om det ska ske måste det ju ske nu, innan han kommer hem. Ring henne, spela in samtalet så att du har allt sparat om det kommer upp bra saker att slänga i näsan på honom när han kommer försöka tala dig tillrätta". 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 18:44:15 följande:
    Hade velat veta bara vad han sagt till henne och hur mycket de egentligen träffats... men ja. Jag antar att det kanske inte spelar någon roll egentligen nu ..
    Hon kanske är intresserad av att veta att han säger till dig att han inte alls vill ha barnet osv. Han ljuger troligen på olika sätt för er båda två
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 18:50:46 följande:
    Hon bor i en annan stad, det är 15 mil mellan oss... har inte gett honom lov att vara otrogen. Han säger att han åker dit för att fixa några saker till barnet. Men känner mig självklart inte bekväm med att han ska sova där efter allt som hänt. Han skrev tidigare att hon behöver mycket stöd just nu i den här situationen och han inte kan med att bara lämna henne i den, det är emot hans principer.

Känner mig ändå inte bekväm. Tänker inte godkänna det såklart...
    haha vilken skitsnackare 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 04:47:27 följande:

Vi pratade igår... känns ännu värre nu. Vi pratade genom allting verkligen. Han har berättat att han aldrig någonsin varit otrogen mot mig tidigare innan detta eller med någon annan. Jag bad honom berätta allt från början till slut. De hade träffats på en kryssning. Hon var där med hela sin familj och han var på svensexa för en nära vän till oss. De hade träffats första kvällen och han hade varit otrogen där och då. (Hon hade tydligen gått av när de kom fram för hon har släkt på andra sidan skulle på nåt bröllop eller vad det var så det var ? bara ? en kväll). Sedan hade de aldrig brutit kontakten mer än när de har bråkat. Kul. Han känner hennes barn jättebra. Han har även träffat hennes familj men de har då sagt de är vänner.

Nu har han sagt att han inte kan bryta kontakten med henne i och med barnet. Han har legat sömnlös pga barnet men har släppt det, då all makt ändå ligger hos henne och att hon gjort tydligt för honom att hon kommer inte göra någonting åt det. Han har även sagt att han kommer att åka till henne i helgen och vara där.

Han säger att han aldrig sagt något illa om mig till henne eller till någon annan. När jag pratade med henne förra året fick jag intrycket av att hon mådde mycket dåligt över situationen och skulle bryta med min man. Jag var arg på henne och skällde ut henne. Hon sa förlåt till mig och erkände att hon hade starka känslor för min sambo men skulle släppa honom. Det gjorde hon ju aldrig.

Han sa igår att han kommer att vara bunden till henne nu och att jag förtjänar bättre för han kommer att behöva lägga all sin tid och energi på att vara pappa. Han sa att vi kan bo isär och fundera på vad vi vill. Han grät och sa förlåt och att han är ett svin. Vi grät tillsammans hela kvällen igår. Ångrar nästan vi pratade om detta för känns inte bättre nu. Han sa han kan bo hos sin pappa så länge i ett rum där om jag vill. ;( jag frågade honom varför han helt plötsligt skulle engagera sig i barnet. Då sa han att han inte kan skita i ett barn bara sådär och att det inte är snällt mot mig att uppehålla min tid. Jag frågade honom om han ska fortsätta med henne och då sa han att han är i chock fortfarande över barnet och inte hunnit tänka så långt. Så antar att han gjort sitt val...

Han har aldrig varit otrogen förr - men han har varit det i 3 år! När man har en affär pågående så länge så är det en plan, ett livsmönster, inte bara ett spontant knull på en båtresa. Han har ljugit massor av gånger, Han har planerat tillfällen när han träffat henne, han har gått från hennes säng till dig, planerat framtid ihop med dig osv. Hur andra som känner till henne inte sagt något till dig är förfärlig! 

Nu får han det dessutom att låta som om han är schysst som "inte vill uppta din tid". 
  • Anonym (oooo)

Hörru Anonym (Sogol). Nu har jag sett i tråd efter tråd hur du verkar gå in för att enbart skriva taskiga/förolämpande/nedvärderande kommentarer. Den här tråden tex  är en seriös tråd, ingen skojtråd, och då blir den typen av kommentarer oerhört märkliga. 
    Tråden om hantverkare som inte får använda toaletten i det hus där de renoverar, din kommentar där var bara helt osmaklig - gick inte ens att tycka den var rolig, om nu det var ditt syfte. Du har också synts till i några andra trådar. Ska man vara på ett forum behöver man läsa av koderna för vad det är för typ av trådar. Vill du skämta - starta egna trådar i satirdelen av forumet. 

• Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 18:38:04 följande:
    Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.
    Om hon har alla hästar hemma så vill hon inte vara ihop med honom sen. Kan tänka att hon tror det inför att barnet ska födas men eftersom deras relation bygger på otroget och en massa turbulens så ska det nog mycket till för att de ska hålla ihop. 
    Därmed inte sagt att DU ska hoppas på honom, han är inte värd vare sig dig eller henne
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-04 10:04:17 följande:
    Jo men han visar tydligt vem han vill vara med! Igår hade han lagt upp bilder på henne och hennes barn på Instagram där de varit på påskäggsjakt. Och en bild där man bara ser deras händer och de håller hand och han har skrivit #vi# och ett rött hjärta. Han TOTALT skiter i mig trots att han VET att både jag, mina vänner, min familj, hans vänner och hans familj kan se det där. Har inte ens velat outa detta själv än för precis hela världen. Mitt liv är förstört och han skiter totalt i det. Han har inte ens hört av sig till mig eller nånting.
    hoppas era vänner fattar och kan stötta dig. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-05 16:26:28 följande:

Menade alltså när han skulle komma hem för att ordna med allt praktiskt. Men jag ska imorgon när jag är tillbaka på jobbet själv skriva på skilsmässopapper och skicka in. Tänkte också på det här med papper kring lägenheten, om man ska sälja den. Ska kontakta en mäklare. Behöver ju också gå vidare med mitt liv nu. Ska gå och prata imorgon! Det känns som ett första steg på vägen.

Bra! 
    Jag tänker att du ska inte sitta och vänta på att han ska behaga åka hem, utan du kan ligga steget före. Fixa allt du kan så mycket på det sättet du vill och sen när han dyker upp kan du presentera. Då kanske han går med på det mesta, eftersom du redan tänkt och han kanske blir lite ställd av att du är så handlingskraftig och löser saker utan honom. 
    Du kanske tom har börjat packa undan hans saker så när han kommer står det ett par lådor i hallen som han måste ta med sig. 

Egentligen tycker jag att DU ska tala om en dag/tid när det passar dig att han kommer, inte att han ska tala om för dig när det passar honom. 
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-05 16:52:45 följande:
    Det är sant faktiskt. Jag behöver inte anpassa mig efter honom hela tiden, vilket jag alltid gjort. Ska faktiskt plocka fram flyttkartonger från källaren ikväll.
    Heja dig! 
    Gör en lista så att du får ordning på allt som behöver göras. Så lätt att tappa styrfarten annars. fråga honom inte igen när han tänker komma, nu ligger det på honom att ta tag i sin del, och under tiden får du tid att planera och fixa. Det här blir bra TS, jag tror på dig och att du kommer må mycket bättre av att ta tag i saker. 
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn