Han har gjort annan tjej med barn
Vilken jäkla lögnare! Hon vill inte göra abort så då är hon "galen"?
Du, dumpa den där typen. Det går uppenbarligen inte att lita på honom.
Vilken jäkla lögnare! Hon vill inte göra abort så då är hon "galen"?
Du, dumpa den där typen. Det går uppenbarligen inte att lita på honom.
Fy fan TS, det finns inget att välja på utan du måste lämna honom omedelbart!!!
Sen blir jag förvånad över alla svar... Om älskarinnan varit den som skrivit tråden hade svaren varit mer "han älskar inte dig", "han leker bara med dig", "han kan knulla dig när han vill" osv... Nu låter det helt tvärtom, att det är just älskarinnan mannen vill vara med.
Vi pratade igår... känns ännu värre nu. Vi pratade genom allting verkligen. Han har berättat att han aldrig någonsin varit otrogen mot mig tidigare innan detta eller med någon annan. Jag bad honom berätta allt från början till slut. De hade träffats på en kryssning. Hon var där med hela sin familj och han var på svensexa för en nära vän till oss. De hade träffats första kvällen och han hade varit otrogen där och då. (Hon hade tydligen gått av när de kom fram för hon har släkt på andra sidan skulle på nåt bröllop eller vad det var så det var ? bara ? en kväll). Sedan hade de aldrig brutit kontakten mer än när de har bråkat. Kul. Han känner hennes barn jättebra. Han har även träffat hennes familj men de har då sagt de är vänner.
Nu har han sagt att han inte kan bryta kontakten med henne i och med barnet. Han har legat sömnlös pga barnet men har släppt det, då all makt ändå ligger hos henne och att hon gjort tydligt för honom att hon kommer inte göra någonting åt det. Han har även sagt att han kommer att åka till henne i helgen och vara där.
Han säger att han aldrig sagt något illa om mig till henne eller till någon annan. När jag pratade med henne förra året fick jag intrycket av att hon mådde mycket dåligt över situationen och skulle bryta med min man. Jag var arg på henne och skällde ut henne. Hon sa förlåt till mig och erkände att hon hade starka känslor för min sambo men skulle släppa honom. Det gjorde hon ju aldrig.
Han sa igår att han kommer att vara bunden till henne nu och att jag förtjänar bättre för han kommer att behöva lägga all sin tid och energi på att vara pappa. Han sa att vi kan bo isär och fundera på vad vi vill. Han grät och sa förlåt och att han är ett svin. Vi grät tillsammans hela kvällen igår. Ångrar nästan vi pratade om detta för känns inte bättre nu. Han sa han kan bo hos sin pappa så länge i ett rum där om jag vill. ;( jag frågade honom varför han helt plötsligt skulle engagera sig i barnet. Då sa han att han inte kan skita i ett barn bara sådär och att det inte är snällt mot mig att uppehålla min tid. Jag frågade honom om han ska fortsätta med henne och då sa han att han är i chock fortfarande över barnet och inte hunnit tänka så långt. Så antar att han gjort sitt val...
Hörru Anonym (Sogol). Nu har jag sett i tråd efter tråd hur du verkar gå in för att enbart skriva taskiga/förolämpande/nedvärderande kommentarer. Den här tråden tex är en seriös tråd, ingen skojtråd, och då blir den typen av kommentarer oerhört märkliga.
Tråden om hantverkare som inte får använda toaletten i det hus där de renoverar, din kommentar där var bara helt osmaklig - gick inte ens att tycka den var rolig, om nu det var ditt syfte. Du har också synts till i några andra trådar. Ska man vara på ett forum behöver man läsa av koderna för vad det är för typ av trådar. Vill du skämta - starta egna trådar i satirdelen av forumet.
Menade alltså när han skulle komma hem för att ordna med allt praktiskt. Men jag ska imorgon när jag är tillbaka på jobbet själv skriva på skilsmässopapper och skicka in. Tänkte också på det här med papper kring lägenheten, om man ska sälja den. Ska kontakta en mäklare. Behöver ju också gå vidare med mitt liv nu. Ska gå och prata imorgon! Det känns som ett första steg på vägen.