Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Han har gjort annan tjej med barn

Jag tror att han inte vet vad han vill. Han har nog kärat ner sig i henne och i dig. Nu känner han sig "fast" för nu är hon gravid.

Jag tycket att du inte ska förlåta honom. Han har spelat dig, TS. Du måste försöka hitta en lösning till ditt eget liv. Ja, jag vet att du har skrivit vill ha barn med, men vill man inte ha bar med en partner som är seriös?

• Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:29:20 följande:

Känns så hemskt bara när man lagt ner hela livet på en person ... Kan man vara kär i två personer samtidigt? Han säger aldrig till mig att han älskar mig längre ... det var längesen. Känns så sjukt att han säger det till henne trots att hon gjort detta mot honom.

Ja det tror jag att man kan vara. Att man kan bli kär i två. Eller fler. Det finns sådana människor.

Jag vet att det är svårt. Har 20 år i mitt äktenskap. Jag skulle bli flyförbannad, besviken, ledsen om min partner skulle göra så. Ditt förhållande hinner man bygga upp så mkt tillsammans. Det är en långt tid.

Men du är värd en bättre partner.
  • Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:02:37 följande:

Fast jag hörde henne gråta i andra änden. Han åkte hem till henne då för att prata i en lugn ton. Kan kom hem sen på kvällen och verkade lättad och sa att de inte är osams längre kring detta.

Ja du har rätt, han har ljugit ordentligt för mig flera gånger nu. Ikväll ska jag ställa honom mot väggen och fråga vad han egentligen vill med den här relationen. Han får faktiskt välja nu, antingen bryta med henne eller så förlorar han mig.

Jag tycker att du ska göra det. Konfrontera och visa att du är inte en människa som man smeker medhårs.

Du är en människa /kvinna. Som har känslor du har varit förlåtande nog.
  • Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:41:54 följande:

[quote=81037658][quote-nick]Gameofthrones skrev 2021-03-29 14:37:11 följande:[/quote-nick]Ja det tror jag att man kan vara. Att man kan bli kär i två. Eller fler. Det finns sådana människor.

Jag vet att det är svårt. Har 20 år i mitt äktenskap. Jag skulle bli flyförbannad, besviken, ledsen om min partner skulle göra så. Ditt förhållande hinner man bygga upp så mkt tillsammans. Det är en långt tid.

Men du är värd en bättre partner.[/quote

Tack för att du förstår. Ja... trodde bara att vi var på samma nivå, att det var bara vi två. Vi har känt varandra hur länge som helst. Och han har fram tills för tre år sedan varit världens ärligaste människa om minsta grej. De sidor jag sett hos honom i kontakten med henne är inga sidor jag känner igen hos honom och det skrämmer mig. Jag kan nog inte ens tänka på att vara med en annan partner just nu... jag är fortfarande i chock tror jag. Vet varken ut eller in just nu. Och barnet ska komma om fem månader.

Jag tror att du är i chock med, barnet som kommer om 5 månader. Suck. Det med.

Det måste kännas som en käftsmäll. Ta en funderare på vad du vill göra i ditt liv vad du ska lägga energi på.
  • Gameofthrones

Konfrontera. Du kommer må bättre sen.

• Gameofthrones

I din värld så har du "accepterat" detta. Du är så värd mkt bättre än din såkallade kille. Han har fått dig runt hans lillfinger, ta över kommandot och släpp. 

Gör slut, gå därifrån, släng ut han ( vem som bor hos vem, hur ni bor )

du är känslomässigt förstörd. Du vet varken ut eller in. Innerst inne i din magkänsla så vet du att detta är inte bra. Gör ett bra beslut att lämna honom, du kommer få en ljusare, finare, bättre framtid och en kärlek med en karl.

• Gameofthrones

I din värld så har du "accepterat" detta. Du är så värd mkt bättre än din såkallade kille. Han har fått dig runt hans lillfinger, ta över kommandot och släpp. 

Gör slut, gå därifrån, släng ut han ( vem som bor hos vem, hur ni bor )

du är känslomässigt förstörd. Du vet varken ut eller in. Innerst inne i din magkänsla så vet du att detta är inte bra. Gör ett bra beslut att lämna honom, du kommer få en ljusare, finare, bättre framtid och en kärlek med en karl.

• Gameofthrones

Ja, du är känslomässig skör.

Du borde starta om nytt utan honom. För att du ska kunna få mer stöd berätta för nån som du känner.

• Gameofthrones

Lyssna och ta till dig, han vet att du är en toffel/svårt att sätta ner foten/köra över dig,/alldeles för snäll. 

Det är dags att ändra på det tycker jag. Ävn om det är svårt, det kommer en ny som är perfekt för dig. Men innan du träffar ngn kanske du borde prata med ngn du måste bygga upp din självkänsla och självförtroende. Du är känslomässigt förstörd. 

Ta ditt pick och pack ocg dra, Fixa flyttlådor släng ner hans jäkla grejer, ställ dem utanför eran dörr byt lås. Börja om ditt liv!

• Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-01 00:07:43 följande:

Tack för dina tankar <3 Ja det är sant. Även om det känns så sjukt att han ska bli pappa till någon annans barn. Jag lär grubbla på det här länge men det får ta tid...

Jag tycker det också flrsl för din skull att boka upp samtalsterapi. Han har redan lämnat dig och kanske förmodligen lämna henne också efter ett tag?? Han har, redan ett beteende som är inte ok.

Du är värd mer.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn