Han har gjort annan tjej med barn
Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:48:28 följande:
Han har fortsatt att var otrogen med henne... senast i fredags... och det är det jag har så svårt att förstå när han säger att han inte vill veta av barnet och aldrig mer vill se henne så fortsätter han kontakta henne dagligen och träffas och ha sex med henne bakom ryggen på mig. Får inte ihop det. Trots att jag hört honom skälla på henne och sett det i hans telefon.
Jag vet men han ser inte det verkligen. Han har i alla fall bett mig väldigt mycket om förlåtelse och gråtit och haft ångest och sagt han ska bryta med henne och att han hatar henne. Trodde aldrig han kunde ljuga såhär för mig. Jag var i kontakt med henne förra året och trodde allt var lugnt.
Han ljuger för dig konstant. Det är den enda förklaringen. Han VILL vara med henne, han VILL kontakta henne. Annars skulle han inte göra det. Jag förstår att det gör ont, men du har inget val om du vill behålla ett uns av självrespekt. Lämna den här så kallade mannen. Låt honom ha skoj med sin älskarinna och deras gemensamma barn. Du har fortfarande tid att hitta en ny, bra man som vill ha dig på riktigt. Tro mig, han kommer att behandla sin nya kvinna på exakt samma sätt som han har behandlat dig. Det är nu hennes cirkus.
Var beredd på att den här mannen kommer att komma krypande och be på sina bara knän när du väl har gjort slut. Det är nämligen så såna här män funkar. Då gäller det att vara stark och gå vidare utan honom, för han kommer att upprepa den här cykeln ända tills du har fått nog. Det kan ta 1 vecka eller 20 år. Valet är ditt.