Inlägg från: Anonym (Du lurar dig själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du lurar dig själv)

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:42:34 följande:

Han har sagt han inte vill vara delaktig... har svårt att tänka mig att han skulle vilja ha barn då han varit så emot det innan :/

Han vill uppenbarligen ha barn med henne. Han har gjort henne gravid, har sex med henne, skriver att han älskar henne....
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 15:06:33 följande:

Trots att hon kommer föda ett för honom oönskat barn?

Jag är på väg dit ja... jag inser att jag måste gå. Jag förtjänar inte detta,

Han har ju förtusan fortfarande sex med henne!! Hur tror du det gick till i fredags? Att hon drog in magen under sexet och han skällde på henne under hela akten? Att han hatar henne men samtidigt måste åka dit och trösta när hon blir ledsen i telefonen? Att han skriver att han älskar henne med egentligen menar att han hatar henne?

Det som händer är exakt såhär: Han har sagt att du är galen och tar livet av dig om han lämnar dig nu. Han berättar att han var tvungen att skälla på henne i telefonen för att du lyssnade.. Han säger att han gör vad som helst för henne om hon bara förlåter honom för hans hårda ord. Efter sexet så ligger han och klappar magn, pratar om sitt älskade barn, kysser magen och säger att han snart är fri från dig. Så fort han vet att du inte kommer bli galen och ta livet av dig så kommer han lämna dig och dom blir en familj. Dom har dessutom träffats rätt oavbrutet dom senaste 6 åren.

Jag vet inte om det är hon eller du som är mest lättlurad..
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 18:38:04 följande:
    Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.

Du skrev ju att han hade blivit vansinnig på dig sist du kontaktade henne. Så den sidan har du ju sett. .

Du har ju tagit tillbaka honom om och om igen trots att du fått alla bevis på att han inte ville leva med dig utan ville ha henne. Så du har ju förnedrat dig minst lika mycket som älskarinnan. Älskarinnan är ju tyvärr den enda som han varit ärlig mot hela tiden då hon vetat om dig. 

Nu har han faktiskt gjort slut med dig så du kan gå vidare. Det finn ingen chans alls för er att bli tillsammans igen om inte älskarinnan dumpar honom. Så gå vidare redan idag. Sluta böna och sluta gräva i det. Du vet vad han känner för dig och nu kan du stänga den dörren för alltid.

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn