Inlägg från: Anonym (kakan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kakan)

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 13:35:19 följande:
    Tror du verkligen det? :(

Varför har han sagt han ska avsluta med henne flera gånger? Har hört honom skälla ut henne i telefonen för några veckor sen. Har aldrig nånsin hört honom skälla på någon förut. Samtidigt är det konstigt han åker dit när han nu säger han inte vill ha barnet. Har sett honom skriva det till henne flera gånger samtidigt som han åker dit och de har haft sex och han säger han älskar henne dagligen och sånt :( är så jäkla förvirrad just nu. Gör så ont hur han kan lura mig såhär.
    Och du är säker på att han ens hade henne på tråden?
    Det här låter ju som en lögnare av episka proportioner så det ska du nog ha i åtanke att "utskällningen" kan ha varit ett skådespeleri för att behålla kontrollen över dig,
    Den här mannen verkar helt sakna moralisk kompass och säger och gör nog i princip vad som helst som krävs för att kunna ha kvar kakan och äta den.

• Anonym (kakan)

Ledsen TS. Det må låta hårt men han verkar ha dig stenhårt lindad runt sitt lillfinger. Du behöver hitta din inre styrka och självrespekt och slå dig fri från den här mannen. Han behandlar dig som en dörrmatta och det vet du innerst inne.

Vad finns det ens som ni behöver prata om? Du vet nog redan ungefär vad han kommer att säga. Han kommer säga det du behöver höra för att stanna kvar hos honom. Han kommer gråta en skvätt, berätta om sin ångest, hur mycket han ångrar sig och vill vara med dig och vilken hemsk kvinna det är som väljer att behålla barnet, mot hans vilja. Han kommer ikläda sig offerkoftan och spela på dina känslor tills du tycker synd om honom och vill ge det en ny chans.

Jag hoppas att jag har helt fel.

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn