Han har gjort annan tjej med barn
oj... gift dig inte med honom....
oj... gift dig inte med honom....
Han har sagt han inte vill vara delaktig... har svårt att tänka mig att han skulle vilja ha barn då han varit så emot det innan :/
Han var alltid snäll och omtänksam mot mig innan. Vi hade närhet och vi levde vårt gemensamma liv. Sedan hon kom in i bilden har jag sett sidor hos honom som chokat mig. Han blev förändrad som person och brydde sig dessutom inte lika mycket om mig. Hon borde ha satt ner foten när hon visste att han var otrogen trots att han är gift och inte hållit på trigga igång saker. Men såklart samtidigt borde han aldrig ha nappat på det om han ville vara med mig.
Men gösses....
Varför frågar du hela tiden honom vad HAN vill?
Vad hännde med vad DU vill? Vad vill DU?
Är det så du vill leva ditt liv? Hela tiden ränna runt efter honom oavsett vad han kan tänkas hitta på, utan egen vilja eller stolthet?
Var tog ditt självvärde vägen TS? Är det här allt du tycker du är värd?
Alltså, allvarligt, jag tycker du behöver prata med någon professionell för din självkänsla och självförtroende verkara vara söndersmulat.
Vet inte hur det funkar med kopiorna. Men det kan du kanske fråga om?
Nej,han behöver inte skriva under skilsmässohandlingarna.Jag tycker du kan ta bort honom från sociala medier.
Sitt inte och titta på dem. Det är han inte värd.
Lägg istället din energi på allt det praktiska nu.
Visa honom att du klarar dig bra utan honom.
Det tror jag biter mer på honom.
Nej,han behöver inte skriva under skilsmässohandlingarna.Jag tycker du kan ta bort honom från sociala medier.