Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

[quote=81037658][quote-nick]Gameofthrones skrev 2021-03-29 14:37:11 följande:[/quote-nick]Ja det tror jag att man kan vara. Att man kan bli kär i två. Eller fler. Det finns sådana människor.

Jag vet att det är svårt. Har 20 år i mitt äktenskap. Jag skulle bli flyförbannad, besviken, ledsen om min partner skulle göra så. Ditt förhållande hinner man bygga upp så mkt tillsammans. Det är en långt tid.

Men du är värd en bättre partner.[/quote

Tack för att du förstår. Ja... trodde bara att vi var på samma nivå, att det var bara vi två. Vi har känt varandra hur länge som helst. Och han har fram tills för tre år sedan varit världens ärligaste människa om minsta grej. De sidor jag sett hos honom i kontakten med henne är inga sidor jag känner igen hos honom och det skrämmer mig. Jag kan nog inte ens tänka på att vara med en annan partner just nu... jag är fortfarande i chock tror jag. Vet varken ut eller in just nu. Och barnet ska komma om fem månader.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (oooo) skrev 2021-03-29 14:43:34 följande:

Han kanske inte kommer vara med henne heller i slutänden, men hatar henne - nej där ljuger han. 

Förlåt om jag skrattar: "hennes agerande är taskigt och själviskt"? Vad är hans då, som jonglerat två kvinnor. Han beter sig en typisk skitstövel som försöker få allt att låta som om det är hennes fel. Om hon inte hade blivit gravid och vägrat göra abort hade han väl fortsatt vara otrogen med henne.

Han har fortsatt att var otrogen med henne... senast i fredags... och det är det jag har så svårt att förstå när han säger att han inte vill veta av barnet och aldrig mer vill se henne så fortsätter han kontakta henne dagligen och träffas och ha sex med henne bakom ryggen på mig. Får inte ihop det. Trots att jag hört honom skälla på henne och sett det i hans telefon.

Jag vet men han ser inte det verkligen. Han har i alla fall bett mig väldigt mycket om förlåtelse och gråtit och haft ångest och sagt han ska bryta med henne och att han hatar henne. Trodde aldrig han kunde ljuga såhär för mig. Jag var i kontakt med henne förra året och trodde allt var lugnt.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (kakan) skrev 2021-03-29 14:54:12 följande:

Och du är säker på att han ens hade henne på tråden?

Det här låter ju som en lögnare av episka proportioner så det ska du nog ha i åtanke att "utskällningen" kan ha varit ett skådespeleri för att behålla kontrollen över dig,

Den här mannen verkar helt sakna moralisk kompass och säger och gör nog i princip vad som helst som krävs för att kunna ha kvar kakan och äta den.

Fast jag hörde henne gråta i andra änden. Han åkte hem till henne då för att prata i en lugn ton. Kan kom hem sen på kvällen och verkade lättad och sa att de inte är osams längre kring detta.

Ja du har rätt, han har ljugit ordentligt för mig flera gånger nu. Ikväll ska jag ställa honom mot väggen och fråga vad han egentligen vill med den här relationen. Han får faktiskt välja nu, antingen bryta med henne eller så förlorar han mig.
  • Anonym (Ledsen)
    Mrs Moneybags skrev 2021-03-29 15:00:12 följande:

Han ljuger för dig konstant. Det är den enda förklaringen. Han VILL vara med henne, han VILL kontakta henne. Annars skulle han inte göra det. Jag förstår att det gör ont, men du har inget val om du vill behålla ett uns av självrespekt. Lämna den här så kallade mannen. Låt honom ha skoj med sin älskarinna och deras gemensamma barn. Du har fortfarande tid att hitta en ny, bra man som vill ha dig på riktigt. Tro mig, han kommer att behandla sin nya kvinna på exakt samma sätt som han har behandlat dig. Det är nu hennes cirkus. 

Var beredd på att den här mannen kommer att komma krypande och be på sina bara knän när du väl har gjort slut. Det är nämligen så såna här män funkar. Då gäller det att vara stark och gå vidare utan honom, för han kommer att upprepa den här cykeln ända tills du har fått nog. Det kan ta 1 vecka eller 20 år. Valet är ditt. 

Trots att hon kommer föda ett för honom oönskat barn?

Jag är på väg dit ja... jag inser att jag måste gå. Jag förtjänar inte detta,
  • Anonym (Ledsen)
    Mrs Moneybags skrev 2021-03-29 15:13:19 följande:

Du vet inte ens om barnet är oönskat. Din kille ljuger ju så mycket att det mycket väl kan vara lögn det också. Du förtjänar SÅ mycket bättre! 

Hur som helst kommer han att bli pappa snart och det

kommer vända upp och ner på hans liv. 

Han har sagt han inte vill vara delaktig... har svårt att tänka mig att han skulle vilja ha barn då han varit så emot det innan :/
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (F) skrev 2021-03-29 15:12:44 följande:

Vilken framtid vill du ha? En med en man som ljuger som en häst travar och har barn med sin älskarinna?

Eller gå vidare stark. Ensam eller med en ny relation.

Du förtjänar inte bli behandlad så här.

Så sant... vi ska sitta ner och prata ikväll om vad vi vill med allt.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hmm.................) skrev 2021-03-29 16:52:40 följande:

Han kan inte förlora något/någon han inte vill ha. Han kommer flytta till henne inom kort och förbereda inför deras barn.

Du har redan förlorat honom, han älskar en annan och valde att skaffa familj med henne.

Sånt här händer och du kommer att komma över honom. Men han är otrogen mot henne om han fortfarande har sex med dig?

Han säger inte till dig att han älskar dig längre, till henne säger han det dagligen. Bryt all kontakt med det svinet.

Börjat tro du har rätt...

Han har nu frågat mig om han får åka till henne i helgen och sova över för att fixa upp några grejer för barnet ;( uppskattar att han är ärlig i alla fall. Känns så konstigt eftersom han inte vill ha det.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (...) skrev 2021-03-29 17:41:31 följande:

Fy fan TS, det finns inget att välja på utan du måste lämna honom omedelbart!!!

Sen blir jag förvånad över alla svar... Om älskarinnan varit den som skrivit tråden hade svaren varit mer "han älskar inte dig", "han leker bara med dig", "han kan knulla dig när han vill" osv... Nu låter det helt tvärtom, att det är just älskarinnan mannen vill vara med.

Ja det känns spontant som att jag borde vara den han älskar på riktigt eller vad man ska säga. Men han engagerar sig mycket i den relationen trots att han sagt han ska avsluta den och inte vill ha barnet.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Du lurar dig själv) skrev 2021-03-29 16:33:25 följande:

Han har ju förtusan fortfarande sex med henne!! Hur tror du det gick till i fredags? Att hon drog in magen under sexet och han skällde på henne under hela akten? Att han hatar henne men samtidigt måste åka dit och trösta när hon blir ledsen i telefonen? Att han skriver att han älskar henne med egentligen menar att han hatar henne?

Det som händer är exakt såhär: Han har sagt att du är galen och tar livet av dig om han lämnar dig nu. Han berättar att han var tvungen att skälla på henne i telefonen för att du lyssnade.. Han säger att han gör vad som helst för henne om hon bara förlåter honom för hans hårda ord. Efter sexet så ligger han och klappar magn, pratar om sitt älskade barn, kysser magen och säger att han snart är fri från dig. Så fort han vet att du inte kommer bli galen och ta livet av dig så kommer han lämna dig och dom blir en familj. Dom har dessutom träffats rätt oavbrutet dom senaste 6 åren.

Jag vet inte om det är hon eller du som är mest lättlurad..

Jag vill inte tänka på det... det var någonting jag fick läsa mig till själv. Han pratar inte om barnet med henne utan bara om deras relation. De har träffats i tre år och verkar som att de aldrig brutit kontakten vilket sårar mig mest. Hon har också träffat hans nära vänner och hans föräldrar. Vilket gör det ännu mer sjukt för mig. Har svårt att tro att han skulle säga såna saker om mig.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Du lurar dig själv) skrev 2021-03-29 16:04:02 följande:

Han vill uppenbarligen ha barn med henne. Han har gjort henne gravid, har sex med henne, skriver att han älskar henne....

Det är det som känns så konstigt... känns som att han är en annan person... känner inte igen det här beteendet alls.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn