Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

Anonym (Qwerty) skrev 2021-03-29 15:49:14 följande:

Nejnejnej! Behåll en gnutta självrespekt! Packa hans grejer o be han dra! Han kommer manipulera dig igen om du inte sätter ner foten NU. Du måste lämna honom nu annars kommer den här karusellen fortsätta snurra.

Var stark!!!

Han kommer hem om två timmar, då ska vi sitta ner och prata ;(
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (V) skrev 2021-03-29 16:29:14 följande:

Han ville inte ha barn med dig för han planerade en framtid med henne!

Prata med henne så får du veta sanningen. Skit i att prata med honom. Åk direkt till henne, och tag reda på sanningen

Borde jag prata med henne?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (oooo) skrev 2021-03-29 18:00:43 följande:

så ingen av vänner eller hans föräldrar har talat om för dig att de mött henne? 

Inte en enda. När jag träffat hans föräldrar har jag märkt att det varit någonting undvikande med dem. Har frågat min kille men han säger bara att jag inte ska fokusera på det. I julas hade vi dock trevligt. Vännerna har jag inte träffat alls på länge mer än korta stunder när de väntat på honom inför en träning eller så och då har de mest varit artiga.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (jaha) skrev 2021-03-29 18:09:11 följande:

Men vad finns ens att fundera över?

Su skriver ju själv att du var dum nog att ta tillbaka honom och ändå sitter du överväger att förlåta honom ÄNNU en gång?

Hur tänkte du nu?

Prata om hur han tänker kring allt detta och hur vi ska göra praktiskt med allting... vet inte är bara i sådan chock... måste få veta sanningen. Funderar på att ringa henne nästan..
  • Anonym (Ledsen)
    Mrs Moneybags skrev 2021-03-29 18:42:15 följande:

Nej, du borde inte prata med henne. Det finns ingenting att rädda i den här situationen. Vad hon än säger ska du inte ta tillbaka honom. Det är kört för hans del. Låt dom ha sitt lilla roliga och hon kommer definitivt få dela honom med fler kvinnor än du framöver. Men det är hon nog medveten om, eftersom hon har accepterat att dela honom med dig såhär länge. 

Hade velat veta bara vad han sagt till henne och hur mycket de egentligen träffats... men ja. Jag antar att det kanske inte spelar någon roll egentligen nu ..
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (oooo) skrev 2021-03-29 17:57:08 följande:

Vadå? 

TS skrev att hon läst i hans mobil hur han flera ggr uttryckt att han älskar den andra kvinnan.  Sedan är ju den andra kvinnan gravid också, kan mycket väl vara så att han sagt till henne att han vill finnas där för barnet. 

Sedan tror jag personligen han blåser båda tjejerna. Det viktiga när folk har kommenterat detta är ju för att få TS att fatta att det är kört! 

Han skriver det till henne varje morgon och varje kväll. Han ringer henne varje kväll i princip. Det är det som är jobbigast för mig. Han säger han är på gymmet.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (oooo) skrev 2021-03-29 17:54:56 följande:

Men gör slut nu! Säg att han kan åka dit hur mycket han vill men han får inte komma tillbaka igen.

Man behöver inte sova över för att fixa några grejer för ett barn? Han ska dit och knulla förstår du väl. Han kommer vara där och berätta om hur ledsen och bedrövad du är osv. 

Och du, sluta tänk att han inte vill ha barnet eller vilka känslor han har för henne - du kan inte lita på något han sagt. 

Det enda som betyder något är precis här och nu. 

Om han tar ditt svar som att du gett honom "lov" att åka dit, så är det som att du godkänner att han är otrogen. Du måste vara hårdare än så. 

Hon bor i en annan stad, det är 15 mil mellan oss... har inte gett honom lov att vara otrogen. Han säger att han åker dit för att fixa några saker till barnet. Men känner mig självklart inte bekväm med att han ska sova där efter allt som hänt. Han skrev tidigare att hon behöver mycket stöd just nu i den här situationen och han inte kan med att bara lämna henne i den, det är emot hans principer.

Känner mig ändå inte bekväm. Tänker inte godkänna det såklart...
  • Anonym (Ledsen)
    sticky69 skrev 2021-03-29 17:55:35 följande:

Hahaha han frågar dig om han får åka och sova över hos sin älskarinna och du säger ja??? Du är ju 100% dum i huvudet.

"öh så konstigt för han vill inte ha det" jo det vill han. det är dig han inte vill ha,.

Har inte godkänt det eller sagt ja... blir sårad över att han bara frågar det. Det känns också som att det inte behöver ta en hel helg att fixa upp några grejer för barnet. Men han menar att han inte orkar köra 60 mil på två dagar utan hellre 30 mil genom att sova där fredag-söndag.
  • Anonym (Ledsen)
    Mrs Moneybags skrev 2021-03-29 18:49:51 följande:

Jag förstår att det känns otroligt tungt nu, men tro mig, det kommer bara sätta griller i huvudet på dig. Det bästa är att försöka tänka på helt andra saker. 

Du kommer fixa det här! 

Osäker bara om jag kan få det ur huvudet innan jag får alla korten på bordet, först då kan jag gå vidare. I alla fall så mycket korrekt information som möjligt..
  • Anonym (Ledsen)

Vi pratade igår... känns ännu värre nu. Vi pratade genom allting verkligen. Han har berättat att han aldrig någonsin varit otrogen mot mig tidigare innan detta eller med någon annan. Jag bad honom berätta allt från början till slut. De hade träffats på en kryssning. Hon var där med hela sin familj och han var på svensexa för en nära vän till oss. De hade träffats första kvällen och han hade varit otrogen där och då. (Hon hade tydligen gått av när de kom fram för hon har släkt på andra sidan skulle på nåt bröllop eller vad det var så det var ? bara ? en kväll). Sedan hade de aldrig brutit kontakten mer än när de har bråkat. Kul. Han känner hennes barn jättebra. Han har även träffat hennes familj men de har då sagt de är vänner.

Nu har han sagt att han inte kan bryta kontakten med henne i och med barnet. Han har legat sömnlös pga barnet men har släppt det, då all makt ändå ligger hos henne och att hon gjort tydligt för honom att hon kommer inte göra någonting åt det. Han har även sagt att han kommer att åka till henne i helgen och vara där.

Han säger att han aldrig sagt något illa om mig till henne eller till någon annan. När jag pratade med henne förra året fick jag intrycket av att hon mådde mycket dåligt över situationen och skulle bryta med min man. Jag var arg på henne och skällde ut henne. Hon sa förlåt till mig och erkände att hon hade starka känslor för min sambo men skulle släppa honom. Det gjorde hon ju aldrig.

Han sa igår att han kommer att vara bunden till henne nu och att jag förtjänar bättre för han kommer att behöva lägga all sin tid och energi på att vara pappa. Han sa att vi kan bo isär och fundera på vad vi vill. Han grät och sa förlåt och att han är ett svin. Vi grät tillsammans hela kvällen igår. Ångrar nästan vi pratade om detta för känns inte bättre nu. Han sa han kan bo hos sin pappa så länge i ett rum där om jag vill. ;( jag frågade honom varför han helt plötsligt skulle engagera sig i barnet. Då sa han att han inte kan skita i ett barn bara sådär och att det inte är snällt mot mig att uppehålla min tid. Jag frågade honom om han ska fortsätta med henne och då sa han att han är i chock fortfarande över barnet och inte hunnit tänka så långt. Så antar att han gjort sitt val...

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn