Han har gjort annan tjej med barn
Kära Anonym(Ledsen), jag är så ledsen för din skull. Stor kram!
Kära Anonym(Ledsen), jag är så ledsen för din skull. Stor kram!
Tack för alla svar, allt stöttande från er sida. Jag har faktiskt pratat med henne nu idag i telefon. Är sjukskriven den här veckan.. Jag bad henne att inte berätta för min kille att vi pratat då han blev helt vansinnig sist jag tog kontakt med henne. Hon sa att hon inte ska säga någonting till honom men att jag inte bör bry mig om hans behov. Jag ifrågasatte hur hon kunnat bete sig såhär mot mig och hon bad igen om förlåtelse men hade ingen bra förklaring att ge mer än att hon varit förälskad och haft svårt att sätta gränser för dem. Hon sa att graviditeten var oplanerad och att hon varit mycket förvirrad i detta. Enligt henne har han aldrig gjort slut med henne eller någonting utan har alltid hört av sig till henne. Tydligen var hon i en relation med barnens pappa där han pushat henne att lämna. Min kille och hon har tydligen rest tillsammans. Till mig har han sagt han varit på föräldrarnas landställe. Där har de också tydligen varit tillsammans. Han har velat träffa hennes föräldrar och syskon osv. Hon har aldrig fått intrycket att han lekt med henne. Hon mår jättedåligt gentemot mig och sitt ex och säger att jag och han förtjänar bättre. Hon har varit tveksam till att leva med min kille. Men Han har tydligen diskuterat förlovning med henne och sagt han vill flytta ihop så snart som möjligt!!! Och tydligen är det bara fyra månader kvar på graviditeten. Han ska vara hos henne några dagar. Hon sa hon tycker jag ska gå vidare och träffa någon annan.
Ok, det var vad hon tyckte... men nu är frågan... vad tycker DU?
Tänker du vara kvar med skithögen?
Han har inte valt henne för att hon blivit med barn.
Han har hållt fast vid henne i flera år, och väljer henne TROTS att han inte vill ha barn.
Dig vill han inte ha alls, och har inte velat sen han träffade henne.
Hur kan du vara så blind?
Men snälla TS, ert förhållande tog inte slut nu. Det tog slut redan första gången han var otrogen. Ert förhållande har aldrig varit ett riktigt förhållande, den enda som tror det har varit du. För honom har det bara varit en av flera.
Så ja, faktisk har du inte varit värd ett skit för honom. Och det är kanske på tiden att du inser det, på riktigt. För så länge du värderar dig själv efter vad HAN tycker istället för vad du själv tycker så kommer du vara öppet mål för idioter som honom.
Vill man ha ett förhållande med ett egoistiskt svin som varken älskar eller respekterar dig...NEJ, det vill man inte. Så den verkliga frågan är varför du velat det? Visst kan man förstå att det är jobbigt att bli bortvald, men i det stora hela så har du vunnit på detta och ska vara glad över att du äntligen slipper skithögen i ditt liv och kan skaffa dig en bättre partner som älskar och respekterar dig PÅ RIKTIGT. För det har den här idioten aldrig någonsin gjort.
Hade det varit perfekt så hade hon inte kommit in i bilden. Jag känner fortfarande att du skyller på henne "hade hok3inte funnits hade ni varit lyckliga". Men det är snarare "hade hon inte funnits hade du varit fast med en skitstövel"
[quote=81039872][quote-nick]Anonym (X) skrev 2021-03-30 17:39:38 följande:[/quote-nick]Han vill ha henne (flytta ihop och förlovasig) så mycket att han till och med vill ha barnet, även om det inte var planerat.
Nej. Det var inte perfekt, men du har kunnat tro det tills han visade vem han faktiskt var.
Du har rätt, du förtjänar inte det här, men fortsätter du stoppa huvudet i sanden så får du skylla dig själv.
Allt härifrån kan bara bli värre om du inte inser verkligheten och släpper taget.[/quot
Jag ska inte stoppa huvudet i sanden mer
Från och med nu kan det bara bli bättre. Försök behåll lite stolthet och tänk så här: "Det är hans förlust" och att du är en jävla bra kvinna! Vi lever bara en gång och den gången ska man inte slänga bort massa år på såna skitmänniskor.
Jag har varit i nästan lika situation, mina bästa vänner sen barndomen dog i en bilolycka och min dåvarande sambo lämnade mig i samma veva, träffade andra, tog tillbaka mig, träffade en annan och skaffade barn med denne, tog tillbaka mig. Jag var så trasig och tom att jag lät honom bete sig hur FAAN han ville. Måendet blev allt sämre och en läkare ville lägga in mig på psyk och medicinera.
Tiden gick, vi var tillsammans men fy vad jag mådde skit över allt han gjort mot mig. Vi bodde dock isr då. Jag började träffa nya vänner, fick nytt jobb och växte mig starkare, började inse vilken SKIT jag lagt ner flera år på... Såg saker med andra ögon och önskade då att jag gått mycket tidigare. Att jag haft lite stolthet. Men jag är glad att jag gjorde det. Inom tid kommer du se på denna karl med andra ögon. mitt ex klagade enligt hans vänner på att han aaaaldrig skulle träffa en sådan bra tjej som mig igen, känslan var dock inte ömsesidig.
Styrkekramar!
Berättade du för henne vad din kille sagt om henne?
Ja där har du skälet till att föräldrarna betett sig konstigt, och till varför du inte träffat vännerna det sista...