• Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

Varning för lång text.

Bakgrund: Vi är ett jämnårigt par som varit tillsammans i 12 år. Vi är 37 år gamla. Bor bra, god ekonomi, bra fritid. Vi är gifta och planerar barn.

För tre år sedan hände det värsta som kunde hända. Han träffade en annan tjej bakom min rygg. Han påstod att det var en slump. Han hade svår ångest pga detta. Han ångrade sig jättemycket och kämpade för oss. Jag tog tillbaka honom.

Ett år efter detta märker jag att han inte brutit kontakten med henne utan till och med varit bortrest med henne och även hittat på saker med hennes barn!!! Han har varit den som hört av sig mycket till henne.

Vi separerar. Dum som jag är tar jag honom tillbaka igen. Det är jättebra mellan oss ett tag. Efter ett tag kommer förtroendet tillbaka, vi börjar diskutera att flytta till större och skaffa barn.

Nu har det visat sig att han har gjort henne med barn!!! Och försökt att få henne att göra abort, vilket hon inte velat. Han har erkänt detta för mig och säger att hon är galen och inte vill kommunicera med honom kring detta. Han har sagt han inte ska vara delaktig. Jag har levt som i ett vacuum. Inatt läste jag hans telefon (vet hur dumt det är - hatar sådant egentligen). Då har han liksom ringt henne jättemycket och de har sagt att de älskar varandra och att han vill leva med henne och sådant... de har även detta flera gånger och haft sex, tyvärr framgår det with no doubt. Han har påstått att det bara varit sex men han har samtidigt kontaktat henne flera gånger per dag och även på kvällstid när han varit och tränat och de skickar massa sms varje dag. Vad vill han med den här kvinnan? Hur ska jag hantera detta? Det känns som för mycket att ta in. Känns som att jag inte orkar hoppas längre, kan knappt andas...

• Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn
  • Anonym (...)

Fy fan TS, det finns inget att välja på utan du måste lämna honom omedelbart!!!

Sen blir jag förvånad över alla svar... Om älskarinnan varit den som skrivit tråden hade svaren varit mer "han älskar inte dig", "han leker bara med dig", "han kan knulla dig när han vill" osv... Nu låter det helt tvärtom, att det är just älskarinnan mannen vill vara med.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hmm.................) skrev 2021-03-29 16:52:40 följande:

Han kan inte förlora något/någon han inte vill ha. Han kommer flytta till henne inom kort och förbereda inför deras barn.

Du har redan förlorat honom, han älskar en annan och valde att skaffa familj med henne.

Sånt här händer och du kommer att komma över honom. Men han är otrogen mot henne om han fortfarande har sex med dig?

Han säger inte till dig att han älskar dig längre, till henne säger han det dagligen. Bryt all kontakt med det svinet.

Börjat tro du har rätt...

Han har nu frågat mig om han får åka till henne i helgen och sova över för att fixa upp några grejer för barnet ;( uppskattar att han är ärlig i alla fall. Känns så konstigt eftersom han inte vill ha det.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (...) skrev 2021-03-29 17:41:31 följande:

Sen blir jag förvånad över alla svar... Om älskarinnan varit den som skrivit tråden hade svaren varit mer "han älskar inte dig", "han leker bara med dig", "han kan knulla dig när han vill" osv... Nu låter det helt tvärtom, att det är just älskarinnan mannen vill vara med.

Ja det känns spontant som att jag borde vara den han älskar på riktigt eller vad man ska säga. Men han engagerar sig mycket i den relationen trots att han sagt han ska avsluta den och inte vill ha barnet.
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:51:29 följande:

Han har nu frågat mig om han får åka till henne i helgen och sova över för att fixa upp några grejer för barnet ;( uppskattar att han är ärlig i alla fall. Känns så konstigt eftersom han inte vill ha det.
    Men gör slut nu! Säg att han kan åka dit hur mycket han vill men han får inte komma tillbaka igen.
    Man behöver inte sova över för att fixa några grejer för ett barn? Han ska dit och knulla förstår du väl. Han kommer vara där och berätta om hur ledsen och bedrövad du är osv. 
    Och du, sluta tänk att han inte vill ha barnet eller vilka känslor han har för henne - du kan inte lita på något han sagt
    Det enda som betyder något är precis här och nu. 

Om han tar ditt svar som att du gett honom "lov" att åka dit, så är det som att du godkänner att han är otrogen. Du måste vara hårdare än så. 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Du lurar dig själv) skrev 2021-03-29 16:33:25 följande:

Han har ju förtusan fortfarande sex med henne!! Hur tror du det gick till i fredags? Att hon drog in magen under sexet och han skällde på henne under hela akten? Att han hatar henne men samtidigt måste åka dit och trösta när hon blir ledsen i telefonen? Att han skriver att han älskar henne med egentligen menar att han hatar henne?

Det som händer är exakt såhär: Han har sagt att du är galen och tar livet av dig om han lämnar dig nu. Han berättar att han var tvungen att skälla på henne i telefonen för att du lyssnade.. Han säger att han gör vad som helst för henne om hon bara förlåter honom för hans hårda ord. Efter sexet så ligger han och klappar magn, pratar om sitt älskade barn, kysser magen och säger att han snart är fri från dig. Så fort han vet att du inte kommer bli galen och ta livet av dig så kommer han lämna dig och dom blir en familj. Dom har dessutom träffats rätt oavbrutet dom senaste 6 åren.

Jag vet inte om det är hon eller du som är mest lättlurad..

Jag vill inte tänka på det... det var någonting jag fick läsa mig till själv. Han pratar inte om barnet med henne utan bara om deras relation. De har träffats i tre år och verkar som att de aldrig brutit kontakten vilket sårar mig mest. Hon har också träffat hans nära vänner och hans föräldrar. Vilket gör det ännu mer sjukt för mig. Har svårt att tro att han skulle säga såna saker om mig.
  • sticky69
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:51:29 följande:

Hahaha han frågar dig om han får åka och sova över hos sin älskarinna och du säger ja??? Du är ju 100% dum i huvudet.

"öh så konstigt för han vill inte ha det" jo det vill han. det är dig han inte vill ha,.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Du lurar dig själv) skrev 2021-03-29 16:04:02 följande:

Han vill uppenbarligen ha barn med henne. Han har gjort henne gravid, har sex med henne, skriver att han älskar henne....

Det är det som känns så konstigt... känns som att han är en annan person... känner inte igen det här beteendet alls.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Qwerty) skrev 2021-03-29 15:49:14 följande:

Nejnejnej! Behåll en gnutta självrespekt! Packa hans grejer o be han dra! Han kommer manipulera dig igen om du inte sätter ner foten NU. Du måste lämna honom nu annars kommer den här karusellen fortsätta snurra.

Var stark!!!

Han kommer hem om två timmar, då ska vi sitta ner och prata ;(
  • Anonym (oooo)
    Anonym (...) skrev 2021-03-29 17:41:31 följande:

Vadå? 
    TS skrev att hon läst i hans mobil hur han flera ggr uttryckt att han älskar den andra kvinnan.  Sedan är ju den andra kvinnan gravid också, kan mycket väl vara så att han sagt till henne att han vill finnas där för barnet. 
    Sedan tror jag personligen han blåser båda tjejerna. Det viktiga när folk har kommenterat detta är ju för att få TS att fatta att det är kört! 
  • molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 14:38:44 följande:
    Alltså han påstår att han frågat henne varje gång om hon skyddar sig och hon har sagt ja. Det är därför han var så arg på henne fram till nyligen när det visade sig att hon var med barn och inte klarade av att genomgå en abort. För att det kändes som att hon har lurat till sig en graviditet sa han. Jo... jag måste klara av att ta steget. Jag vet hur sjukt det låter allting, är inte så rationell just nu :( hoppas bara att kunna vakna upp och att hon är borta ur bilden och träffar någon annan.
    Men även om hon sagt sig använda skydd så är det hans eget ansvar att skydda sig själv om han inte vill ha barn. Han ansvarar för vart hans spermier hamnar.
    Men jag hoppas du förstår att han ljuger dig rakt upp i ansiktet.
    Hade han inte velat ha henne eller barnet så hade han inte fortsatt att träffa henne.
    Du kanske ska ta kontakt med henne så du får höra hur det verkligen ligger till?
    Jag tycker du ska dumpa aset. Han behandlar dig som hundskit under skon.
    Du förtjänar bättre än det här praktarslet.
    Berätta gärna hur det gick när du har pratat med honom.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn