Inlägg från: Russin112 |Visa alla inlägg
  • Russin112

Vi som plussat från tråden letrozol, PCO

Lofffsan skrev 2021-07-02 20:53:49 följande:

Ja det är lite trist! Sen kan jag erkänna att det är lite skönt med då 2 åringen känns som ett heltidsjobb bara hon emellanåt haha!

Ja, jag gjorde klart den behandlingen nu innan midsommar precis, dock inte meddet önskade resultatet :( känns som de mest hade svårt att sätta nålarna vilket resulterade i smärta istället..

Åh, kul med vagnsköp!! Går mycket i de tankar nu när de ska passa två. Är sån jungel alltså!! Har en emmaljunga nxt90 idag men behöver nog byta, blir för tung för två sitsar+barn haha!

Ja men du har ju att göra iaf Hahah.

Vad tråkigt att höra :( hoppas verkligen att det lägger sig pronto, tycker det sannerligen är på tiden efter så här lång tid!

Kändes helt magiskt, dock åkte den ner i källaren och inte är den ihopsatt heller :p Ja men det finns ju verkligen extremt många, jag körde det enkla valet och köpte likadan som mannens bror en bugaboo fox 2, den är superlätt och vi har en trappa utan hiss. Hört av vänner med 2 barn att bugaboo donkey ska vara toppen :)
  • Russin112
    jjkkll2 skrev 2021-07-06 21:03:47 följande:

Ja jag hoppas de slutare tidigare än de gjorde med sonen :P. Åh haha stackare såklart det händer när du inte har påse :(.

Haha ja ser ut som en liten t-rex.

Åh det är ju redan nästa vecka <3 ska bli spännande att se om den som utför rul också ser en liten snopp!

Så himla typiskt men jag har typ vant mig vid att kräkas på allmänna platser haha.

Ja men verkligen, tycker de är så otroligt söta i början!

En vecka kvar idag, jag är såååå spänd, jag tror ju forfarande att det är en liten tös men börjar ställa in mig på att jag har fel:p
  • Russin112
    jjkkll2 skrev 2021-07-09 20:14:07 följande:

Haha åh! Jag har klarat mig hyfsat ändå kräktes på en lekplats och Ica parkeringen förrförra helgen det är väl de mest allmänna hittills:P.

Ja fulsöta om inte annat haha!

Jaa jag förstår det! Man vill ju ha varit på rul helst igår! Jaa jag är också så spänd för din skull!

Fick ni svullna tarmar? Om ja, när la sig svullnaden för er? Har för mig att de la sig vid vecka 12 med sonen men är så svullen så känns som att det de inte kommer hända haha. Vet att man kan bli svullen av lutinuset med.

Fy sjutton, ja man ska inte tro det är en dans på rosor att vara gravid

Oj det där med tarmar har jag ingen aning om, jag trodde hela tiden att det var bebismagen sen har min mage varit större vissa dagar och mindre andra. Har tänkt att det beror på att jag inte kan sköta magen ordentligt.
  • Russin112

Rul avklarat och jag kan äntligen slappna av lite! Magkänslan hade rätt och förra ultraljudet fel, det blir en liten flicka och jag blev framflyttad till 7/12 så redan vecka 20 nu :D

• Russin112
    Javelina skrev 2021-07-15 12:26:19 följande:

Grattis till en tös!!! Hur känns det med omställningen? Skulle nog ta lite tid för mig att tänka om, även om det inte har någon som helst betydelse. Men jag är väldigt gammaldags och tänker i rosa eller blått :)

Vad underbart att ha RUL avklarat, är verkligen en milstolpe. Jag har tagit till mig graviditeten på ett helt annat sätt efter det. Skönt också att bli framflyttad, mig backade de några dagar men vad gör det så länge allt ser bra ut.

Ska ni göra något TUL eller är det IRL nästa gång ni ser pyret? Jag blev erbjuden det pga komplikationer vid tidigare graviditet. Är glad att jag inte är höggravid i den här värmen, pustar så det räcker ändå.

Tack :) för mig var det som om det var det mest naturliga, jag har ju hela tiden trott att det är en tjej och nu känns det som att ?bandet? är starkare. Helt otroligt! Mannen är dock ställd heheh. Han säger att han gläds men sörjer sin förlorade son.

Jag tror inte vi ska göra fler, men känner jag mig själv rätt så gör vi väl 3 stycket :p oron är så jäkla jobbig? får jag fråga vad för komplikationer? När kommer du göra det?

Ja alltså värmen nu, herregud?. Ligger i havet 24/7.
  • Russin112
    jjkkll2 skrev 2021-07-15 16:33:32 följande:

Men åh grattis till en liten flicka <3<3<3 Du hade ju helrätt! Hur känns det?

Tack <3 det känns verkligen helt otroligt:D
  • Russin112
    Vicki89 skrev 2021-07-16 08:38:00 följande:

Stort grattis!! <3 <3

Tack <3

När är det din tur med rul?
  • Russin112
    Vicki89 skrev 2021-07-17 19:18:10 följande:

Ingen facetime tillåten heller tyvärr, men är i alla fall glad att det är vårt andra barn och inte vårt första, men jag tror att det hade hjälpt honom också att känna att det var lite mer verkligt. Man får bilder och några filmsnuttar.

Snart är det dags! :D Min man fick inte heller vara med på rul inte heller via samtal :/ riktigt dåligt?
  • Russin112
    Javelina skrev 2021-07-17 13:15:12 följande:

Vet inte exakt när jag får göra tul men pga att förra förlossningen blev kaosartad, så vill de att jag ska känna mig tryggare. Eventuellt tidigare igångsättning och mer koll bara. Känns jättebra att de engagerar sig.

Skulle definitivt boka privat ultraljud om jag inte blev erbjuden det. Vill ju veta hur stor bebisen beräknas bli och att allt ser bra ut även mot slutet.

Det är tungt att oroa sig men det är stor skillnad nu motför innan rul ändå. Nu vågar man drömma mer och planera för framtiden med en liten. Innan var det som om jag hade en psykisk spärr som inte tillät mig att känna efter. Jag kan knappt ta in att vi ska fira jul med en ny familjemedlem :) Känns som en underbar dröm.

Okej då förstår jag. Hoppas du får en bättre förlossning denna gång!

Ja men det är ju så sjukt att detta år kommer vi alla få en ny familjemedlem. Helt otroligt <3
  • Russin112
    Lofffsan skrev 2021-07-18 21:05:39 följande:

Ja, kroppen är bra underlig på många sätt! ;)

Jodå, glass och chips är en bra höjdare haha!! Låter mig njuta av det som njutas kan.

Åh men då är det inte långt kvar, kämpa :)Åh men grattis! Och så skönt att allt såg bra ut :D och tänk vad magkänslan kan ha rätt! Har ni funderat på lite namn nu då? :)

Jag gjorde ju mitt med nu den 14e, känns så skönt att få se de där bebisarna större och se ut som små barn nu!! :D fick reda på att min moderkaka slutar precis vid öppning med så ska tillbaka när jag är i vecka 32 igen för ultraljud. Hoppas moderkakan flyttat på sig som den ska :)

Helt fantastiskt, namn har vi klart sedan länge! Det är en Islin vi väntar :) kul med extra ultraljud men inte rolig anledning har dock hört att i flesta fall flyttar sig moderkakan iom att magen växer så hoppas det sker för dig.
Svar på tråden Vi som plussat från tråden letrozol, PCO