Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
10/5, är då i 7+2, känns som en evighet tills dess, men ska försöka sysselsätta mig så kanske tiden går fortare! :) när hade du nästa vul?
Jag ska dit på fredag igen, jag borde då vara 7+6 / 8+0.
10/5, är då i 7+2, känns som en evighet tills dess, men ska försöka sysselsätta mig så kanske tiden går fortare! :) när hade du nästa vul?
Hej!
Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :) Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D
//
Tack hörni!!
Ja första kuren! Jag lyckades få en ägglossning på endast metformin cykeln innan men letrozolen gav en tidigare och kanske bättre ÄL? :) Nu när man oroat sig i så många månader över att inte bli gravid börjar oron på ett annat sätt....
Fick ett till tidigt ultraljud idag och den lille lever på för fullt där inne! Kan inte förstå att detta händer mig nu efter 7 missfall de senaste 3 åren! Har varit sååååå orolig få jag inte har några symptom alls mer än lite tröttare än vanligt..
slänger med en liten bild på lilla sköldpaddan <3
Update: har ju vul inbokat på måndag. Kommer inte göra ett tidigare vul risken finns ju att de ändå inte syns några hjärtslag nu. Och är de mf så ändrar ju inte ett tidigare vul situationen ändå.
Update: har ju vul inbokat på måndag. Kommer inte göra ett tidigare vul risken finns ju att de ändå inte syns några hjärtslag nu. Och är de mf så ändrar ju inte ett tidigare vul situationen ändå.
Update: ringde min gyn men hon hade ingen telefontid så ringde min gamla gyn.
Gamla gyn ville att jag skulle komma in på en undersökning iom att jag har mensvärk och bruna flytningar.
Hon kunde mäta en hinnsäck till v. 5+2 (jag ska vara i 6+3) så förmodligen ett ma. Jag ska dit om en vecka igen så de kan bekräfta missfallet vet inte om jag eventuell kommer få tabletter då om de inte kommit igång av sig själv.
De bruna flytningarna har varken ökat eller minskat och mensvärken kommer och går.
Update: ringde min gyn men hon hade ingen telefontid så ringde min gamla gyn.
Gamla gyn ville att jag skulle komma in på en undersökning iom att jag har mensvärk och bruna flytningar.
Hon kunde mäta en hinnsäck till v. 5+2 (jag ska vara i 6+3) så förmodligen ett ma. Jag ska dit om en vecka igen så de kan bekräfta missfallet vet inte om jag eventuell kommer få tabletter då om de inte kommit igång av sig själv.
De bruna flytningarna har varken ökat eller minskat och mensvärken kommer och går.
Hur mår alla ni andra? :) mitt illamående har börjat lugna sig äntligen!
Åh vad skönt för dig!! Illamåendet är inte roligt alls!!!
Jag har varit hemma denna vecka och kommer vara hemma nästa med, börjat spy mer varje dag nu. Innan var det mest extrem illamående bara :/