Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej!
Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :) Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D
Strecket är mycket blåare IRL, ser på bilden att det ser lite spökigt ut men jag som vanligtvis är en riktig squinter såg att det var positivt!
Hej!
Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :) Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D
//
Hej!
Hej!
Tack hörni!!
Ja första kuren! Jag lyckades få en ägglossning på endast metformin cykeln innan men letrozolen gav en tidigare och kanske bättre ÄL? :) Nu när man oroat sig i så många månader över att inte bli gravid börjar oron på ett annat sätt....
Tack hörni!!
Ja första kuren! Jag lyckades få en ägglossning på endast metformin cykeln innan men letrozolen gav en tidigare och kanske bättre ÄL? :) Nu när man oroat sig i så många månader över att inte bli gravid börjar oron på ett annat sätt....
Hej!
Wow så skönt att det gick så fort:) fortsätter du med metformin nu? Jag skulle nämligen fortsätta men nu i vecka 8 skulle jag tydligen sluta.
Ja men verkligen, jag kollar fortfarande efter blod vid varje toabesök:/
Uppdaterar bf-listan
Zamaso1: Bf 24/11
Lofffsan: 5/12
Russin112: Bf 11/12
Vicki89: Bf 14/12
Jjkkll (m) : 18/12
Palettblad1: Bf 25/12
Syskonförsök (Fru frusen): 29/12
Sorkis: 3/1