Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej!
Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :) Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D
Fick ett till tidigt ultraljud idag och den lille lever på för fullt där inne! Kan inte förstå att detta händer mig nu efter 7 missfall de senaste 3 åren! Har varit sååååå orolig få jag inte har några symptom alls mer än lite tröttare än vanligt..
slänger med en liten bild på lilla sköldpaddan <3
Fick ett till tidigt ultraljud idag och den lille lever på för fullt där inne! Kan inte förstå att detta händer mig nu efter 7 missfall de senaste 3 åren! Har varit sååååå orolig få jag inte har några symptom alls mer än lite tröttare än vanligt..
Ååååh så härligt! Och så fin!! :D tillslut var det er tur <3
vilken vecka är du i nu? :)
Vilken söting :D jag hade inte heller några symptom så det behöver man inte ha :)
Så himla kul att så många plussade denna månad! Ska bli kul att följa er alla :))
Tror jag håller på att få missfall :(
Mensvärk och brun rosa flytningar!
Vet inte vad jag ska göra? Tror vul inte gör något? Är bara i 6+3 och om jag ändå blöder så känns de typ onödigt!
Tror jag håller på att få missfall :(
Mensvärk och brun rosa flytningar!
Vet inte vad jag ska göra? Tror vul inte gör något? Är bara i 6+3 och om jag ändå blöder så känns de typ onödigt!
Åh nej! Men det kan ju vara annat, i min gravidapp står det att det är vanligt med rosa flytningar och små blödningar i början av graviditeten. Har det tilltagit?