Inlägg från: Anonym (Faderskapstestkan lösa problemet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Faderskapstestkan lösa problemet)

Mäns rätt att avstå

Vill du inte ha barn så försök få till ett faderskapstest när barnet är fött. En hel del barn som tillverkas av misstag har utöver att vara oönskade av den utpekade mannen en annan far än mamman hävdar. 

Du kan se det som "andra chansen" att slippa. Den chansen är långt större än vad du förmodligen tror.

• Anonym (Faderskapstestkan lösa problemet)
    Anonym (Juridisk abort) skrev 2021-05-20 17:56:24 följande:
    Känner till ett exempel på en kvinna som hade inte mindre än FEM kandidater som far. Tyvärr var det en kollegas sambos son som var stackarn som testades positivt. (Eller vad man ska kalla det då hela alltet var enbart negativt för honom. Ungen bor långt åt fanders borta då han var ett sommarknull på en semesterort.)
    Jag var faderskandidat till ett barn, av vet inte hur många. Det tokiga med det är att jag inte ens hade legat med kvinnan i fråga. Nu var jag ju naturligtvis inte far till barnet, men jag var ändå tvungen att ta mig till sjukhuset annars skulle de koppla in polisen. Inte skrapa i munnen ens som jag trodde utan blodprov(!). Vårdpersonal som behandlade mig som jag var skyldig, inte ville lyssna när jag försökte förklara ens.

Det är nästan så att jag önskar att jag faktiskt hade haft sex med den där kvinnan, för alla inklusive min dåvarande flickvän (som dumpade mig) trodde jag hade haft det. "Man nämner inte folk för att jävlas i det läget" nejdå, visst.   
Svar på tråden Mäns rätt att avstå