• FruPea

Vi som väntar svar på Nipt.

89tralala skrev 2021-08-02 07:53:56 följande:

Nimi12, gjorde du ditt på karolinska? Jag gjorde mitt där den 23/7 och trodde naivt att jag skulle få svar i fredags.. men det känns ju inte så lovande. Företaget jag gjorde hos (Wellow) utlovar dock 6-10 arbetsdagar så jag hoppas verkligen på det.

Meddela gärna när du får svar!

Jag gjorde också via Wellow den 23/7. Får känslan av att den dagen räknas bort då de skulle skicka blodet på eftermiddagen. Så arbetsdag 6 nu. I värsta fall blir det på fredag, 10 dagar alltså... Så segt att vänta
  • FruPea
    89tralala skrev 2021-08-02 13:29:38 följande:

Åh då kan vi följas åt. Jag gjorde mitt vid 08 på morgonen den 23e så hade hoppats att det räknades som en arbetsdag. Ja man hoppas ju verkligen att Wellow håller vad de lovar med sina 6-10 arbetsdagar?

Jag har tänkt att dom säkert tar i lite när dom säger 6-10 arbetsdagar. På Vasamamma får man tydligen svar efter tre dagar... Men då behövde man å andra sidan ha gjort ultraljud innan för att verkligen säkerställa rätt längd på graviditeten. Vilken vecka gjorde du det i?
  • FruPea
    89tralala skrev 2021-08-02 15:01:32 följande:

Tror att det är en kortare analys som tar 3-5 dagar på Vasamamma, den fulla analysen med alla kromosomavvikelser tar 14 dagar står det. Jag gjorde mitt precis 10+0. Du då?

V 10 trodde jag Men var nog snarare v 9 plus 4... Funkade ändå. Fick svar nu och allt var friskt
Svar på tråden Vi som väntar svar på Nipt.