Vilken längd föredrar du hos kvinnor? Bara för män!
Du som är man, vilken längd föredrar du hos kvinnor? Hur lång är du själv? Bara män får rösta!
Du som är man, vilken längd föredrar du hos kvinnor? Hur lång är du själv? Bara män får rösta!
Röstade bara för att dumma mig. Det var ju några veckor sedan du körde en " män hatar korta kvinnor " tråd. Hur har du haft det undertiden?
Röstade bara för att dumma mig. Det var ju några veckor sedan du körde en " män hatar korta kvinnor " tråd. Hur har du haft det undertiden?
Längd hamnar väl på kriterie 28 eller nåt har svårt att det spelar någon som helst roll
Hahahaha- 125 cm är väl att föredra eller??
Mupp!
Öh, nu blandar du ihop mig med någon annan. Jag har inte startat någon sådan tråd.
Jag gillar 2 meter långa amazonkvinnor med jättetuttar av silikon, massiva trädstamstjocka muskulösa stenhårda lår, klädda i höftskynke och BH av björnpäls och beväpnade med svärd. Blonda skall de vara också.
Du menar att ni är två personer som är så extremt längdfixerade att ni fyller både FL och FB med denna typ av frågor och inlägg? Fascinerande.
Hahahaha- 125 cm är väl att föredra eller??
Mupp!
Jag gillar 2 meter långa amazonkvinnor med jättetuttar av silikon, massiva trädstamstjocka muskulösa stenhårda lår, klädda i höftskynke och BH av björnpäls och beväpnade med svärd. Blonda skall de vara också.