Fjärilshuset i Stockholm. Värt ett besök?
Hej! Tänkte besöka fjärilshuset med barnen och såg att de har ganska dyr entré .Är det värt pengarna? Värt att köpa årskort?
Hej! Tänkte besöka fjärilshuset med barnen och såg att de har ganska dyr entré .Är det värt pengarna? Värt att köpa årskort?
Årskort hade jag inte köpt där men ett besök kan väl vara trevligt men inte det roligaste jag gjort i mitt liv så att säga. Varit där en gång och inte igen.
Jag tyckte det var jättekul när jag var liten, det var iofs 20+ år sen jag var där. Gillar man sånt som har med naturen att göra så kan det inte vara tråkigt. Årskort känns lite för mycket kanske.
En eller två gånger är det absolut värt. Ett årskort? Nja då får man nog vara ordentligt intresserad av fjärilar eller hajar...
När mina barn var små var det mycket billigare att gå in där så vi var där 1-2 gånger om året. Jättemysigt ställe! Värt ett besök. Mycket fint i shopen oxå så räkna med att ungarna vill köpa någon liten grej :)
Dyrt inträde, bra butik, dåligt café.
Jag föredrar cafét som ligger i koppartälten en bit ifrån.
Jag går dit ibland, men undviker det just pga priset. Det blir kanske en gång varannat år.
Min personliga åsikt är att det kan vara ett kul tidsfördriv någon gång, skulle absolut inte köpa årskort
Min personliga åsikt är att det kan vara ett kul tidsfördriv någon gång, skulle absolut inte köpa årskort