Missed abortion
Tror jag fått missfall utan symtom, vad gör man?
Inte fått missfall tidigare, kontaktar man kvinnoklinik? Väntar?
Inte varit i kontakt med någon barnmorska än.
Varför tror du det? Ring gyn eller barnmorska och fråga om råd.
I bara v.6 är det omöjligt avgöra det själv. Symptom kan komma och gå så tidigt. Du bör göra VUL v.8 så du säkert vet hur det står till och slipper undra.
Varför tror du du fått MA?
Varför tror du du fått MA?
Ehm.... Du tror att du fått missfall, men det finns inget som helst som tyder på det.... Hur tänker du nu....?
Plussade på beräknad mens och test är fortfarande*lika svag även veckoindikator. Har barn sen innan och det har inte varit så. Ska göra det tack!
Aha, så alla andra som också undrar har väl "attityd" isf? Snarare är det DU som har attityd med tanke på hur du svarar. Jag kan lika gärna hitta på att jag nog har brutit benet, men jag kan fortfarande gå på det utan smärta. Du har ett positivt test och inga som helst tecken på MA/MF, självklart undrar man hur du "drömt" fram det, som du så fint säger.
Uppdate: Slutade tyvärr i missfall, oj vad ens magkänslor alltid stämmer. Tråkigt bara att det alltid ska va folk som ska ifrågasätta istället för att svara på ens frågor.
Uppdate: Slutade tyvärr i missfall, oj vad ens magkänslor alltid stämmer. Tråkigt bara att det alltid ska va folk som ska ifrågasätta istället för att svara på ens frågor.
Jag har varit med om liknade. Blev avfördad av barnmorskan när veckoindikattorn minskat och strecken blivit svagare. Magkänslan stämde
Jag har varit med om liknade. Blev avfördad av barnmorskan när veckoindikattorn minskat och strecken blivit svagare. Magkänslan stämde
Var i v 6 . Blödningarna satte igång inom en vecka. Blödde som en kraftig mens ca en vecka.
Lite gammal tråd men vill bara berätta att detsamma hände mig. Veckoindikatorn stannade på 2-3 i 3 veckor i rad. Visade sig på vul v 8 att det stannat av i ca 4+4, så antagligen hade väl mina hcg nivåer stannat på den nivån.
Och folk som uttrycker sig klumpigt finns överallt tyvärr, försök att skaka av dig *hjärts* jag kan inte enz förstå hur man kan svara någon som skriver om något så känsligt som missfall med hård ton...kram