dujagochbebisen skrev 2021-10-23 09:04:41 följande:
Värphönan skrev 2021-10-23 08:35:17 följande:
Det är definitivt två streck iaf! orkar du hålla dig med fler test till imorgon så ska strecket bli lite starkare ifall det inte är spök :) kan ev vara starkare redan ikväll om du kan hålla dig i minst 4h, helst längre.
Visst är det inte jag som är tokig eller ser i syne för att man önskar det så mycket åtminstone.. Men vågar absolut inte tro på det först mensen inte är här ifall de skulle vara ett spökstreck.
Ska på middag ikväll och nu kommer jag definitivt inte dricka vin ikväll i alla fall, vilket var anledningen till tidigt test, brukar annars kunna hålla mig från att testa tills mensen kommer.
Men i och med ev. plus / spökstreck så ska jag testa imorgon med. Jättebra att veta att det borde bli starkare imorgon då ju, tack snälla för tipset! <3
HCG fördubblas ungefär varannan dag så det syns tydligare att det blivit starkare om man testar två dagar efter första tillfället men jag vet av egen erfarenhet att det kan bli starkare på kortare tid.
När jag plussade nu i augusti så fick jag ett streck som knappt knappt syntes på morgonen. Tog ett vid 17-tiden på dagen och redan då hade det blivit starkare och ännu starkare till kvällen :)
Ha det så trevligt på middagen ikväll!