• Willow89

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2021-09-26 08:21:40 följande:

Känner mig smått galen, men är tvungen att analysera lite ändå.. ser ni något?

Ser ett riktigt, riktigt svagt! Om inte mensen kommer idag jade jag tagit ett nytt imorgon bitti igen.
  • Willow89

TMI MEN nu kom dagens frukost upp så att säga. Fortfarande ingen mens men har typ mensvärk så blir ändå orolig!!

• Willow89
    snøflinga skrev 2021-09-26 19:16:28 följande:

Spånnande! När har/hade du bim?

Enligt min app skulle jag ha BIM imorgon, men sen när jag fick sen ÄL så flyttade den fram mig till 29:e. Men min genomsnittscykel är 29 dagar vilket var i fredags!
  • Willow89

Var verkligen tvungen att kissa nu, så gjorde ett test. Det är nog det svagaste strecket jag sett i hela mitt liv!! Men när jag jämför med det från i förrgår är det definitivt något där. Kanske spök? Vem vet.

Hade varit skönt att få ett solklart svar, detta är ju så frustrerande!

• Willow89
    Lövsångerska1991 skrev 2021-09-27 06:19:52 följande:

Med tanke på dina symtom är det säkert ett streck :) men kolla igen om någon dag, eller prova clearblue digital

Ja jag var riktigt nära på att testa med digitalt, men tänkte om det det visades så svagt på RFSU kommer det väl inte visa positivt på digitalt... och då blir jag megavesviken

Är egentligen som du och vill inte prova för ofta, helst inte innan BIM! Men nu har jag haft så mycket symptom så jag gjorde det ändå. Jag provar imorgon igen, om det är starkare tar jag digitalt!
  • Willow89

Nä alltså ni får säga vad ni tycker, behöver kolla om jag är galen!? När jag säger svagt menar jag svagt! Är det någon av er som också ser ett streck (sämre på bild som alltid)?

• Willow89
    slo92 skrev 2021-09-27 09:53:33 följande:

Jag har idag slutat blöda, har i alla fall inte blödit något sen igårkväll förutom liten brun flytning. Tog dock ett rfsu graviditetstest igårmorse och det var fortfarande supersvagt, knappt att det syntes. Om jag fortfafande vore gravid borde väl strecket blivit starkare i och med att hcg ska fördubblas vartannat dygn? Usch är så förvirrad.

Hejar på dig och hoppas du fortfarande är gravid!!

Ska ta digitalt imorgon, cross my fingers.
  • Willow89
    lidhu skrev 2021-09-27 15:21:51 följande:

Ååh jag hade rätt! Min magkänsla stämde, BIM -4. Snälla låt det hålla i sig nu (haft 1 missfall innan)

Wow, jättegrattis, hoppas också det håller i sig nu!

Och hoppas min magkänsla också stämmer.

• Willow89

RFSU var något starkare imorse, men ändå väldigt svagt. Tog digitalt där det klart och tydligt stod "inte gravid".

Vet inte vad jag ska tro, sliter i ljumskarna så jag inte vet vad jag ska göra av mig själv och jag har spytt fyra där i rad! Tycker ju att mina hormoner borde vara off the charts??

BIM är imorgon så förväntar mig väl mens då I guess.

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?