Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Känner mig smått galen, men är tvungen att analysera lite ändå.. ser ni något?
Känner mig smått galen, men är tvungen att analysera lite ändå.. ser ni något?
TMI MEN nu kom dagens frukost upp så att säga. Fortfarande ingen mens men har typ mensvärk så blir ändå orolig!!
Spånnande! När har/hade du bim?
Var verkligen tvungen att kissa nu, så gjorde ett test. Det är nog det svagaste strecket jag sett i hela mitt liv!! Men när jag jämför med det från i förrgår är det definitivt något där. Kanske spök? Vem vet.
Hade varit skönt att få ett solklart svar, detta är ju så frustrerande!
Med tanke på dina symtom är det säkert ett streck :) men kolla igen om någon dag, eller prova clearblue digital
Nä alltså ni får säga vad ni tycker, behöver kolla om jag är galen!? När jag säger svagt menar jag svagt! Är det någon av er som också ser ett streck (sämre på bild som alltid)?
Jag har idag slutat blöda, har i alla fall inte blödit något sen igårkväll förutom liten brun flytning. Tog dock ett rfsu graviditetstest igårmorse och det var fortfarande supersvagt, knappt att det syntes. Om jag fortfafande vore gravid borde väl strecket blivit starkare i och med att hcg ska fördubblas vartannat dygn? Usch är så förvirrad.
Wow, jättegrattis, hoppas också det håller i sig nu!
Och hoppas min magkänsla också stämmer.
RFSU var något starkare imorse, men ändå väldigt svagt. Tog digitalt där det klart och tydligt stod "inte gravid".
Vet inte vad jag ska tro, sliter i ljumskarna så jag inte vet vad jag ska göra av mig själv och jag har spytt fyra där i rad! Tycker ju att mina hormoner borde vara off the charts??
BIM är imorgon så förväntar mig väl mens då I guess.