Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Oj det har jag ingen aning om, jag sväljer dom hela :) står inget om det heller på förpackningen!
Oj det har jag ingen aning om, jag sväljer dom hela :) står inget om det heller på förpackningen!
Nu kom mensen oxå så bättre lycka nästa år
Hur gamla är ni andra?
Nu sjönk min temperatur vilket med största sannolikhet innebär mens imorgon. Så frustrerad över att det inte vill gå. Hoppas verkligen det hjälper med att åtgärda järnbrist. Behöver iaf inte ljuga eller dölja något över jul och nyår men fan vad det är surt ändå
Tack snälla <3
Hur går det för dig, visst har du BIM snart? Håller tummarna!
Har BIM tis eller ons. Är så ivrig på att ta ett test men skulle vilja ha era råd! <3
Har några rfsu testa ofta, 1 CB testa tidigt och 2 CB digital hemma. Hur skulle ni gjort, vilket test skulle ni tagit och vilken/vilka dagar?
(ag vet att det är bra att testa sig så nära BIM som möjligt men om man inte kan hålla sig till BIM haha)
Hur många dagar efter ÄL har du BIM?
Jag har fattat det som att det tidigaste man kan plussa är typ äl+8 eller 9, så skulle kanske ha väntat till äl+10 och tagit testa-tidigt då :)
Jag har testat ganska ofta tidigare månader, men eftersom jag har kort lutealfas och har BIM på äl+11 eller 12 så är det egentligen rätt onödigt för mig.
Det är så spännande att följa er alla som har BIM snart! Håller alla tummar jag kan för att vi får se några pluss här i dagarna!
Trevlig lördag alla! Hoppas alla har det bra!
Jag har lyckats hålla mig ifrån att testa idag. Får se om det går i morgon också. Sitter och skriver på en artikel för jobbet och det fungerar väl hyfsat som distraktion.
Jag känner den här månaden att jag inte vill testa innan jag får något tydligt symptom, för jag är så trött på att se en tom sticka liksom. Än så länge har jag inga känningar alls, utom lite dålig hy, som jag ofta får innan mens, men tror att jag även hade den tidigare gången jag plussade. I morgon borde jag få mensvärk och mer symptom om mensen kommer på tisdag, tror jag. Det brukar komma minst två dagar innan.
Någon av er andra med BIM i dagarna som testat eller haft några symptom? Hur har det gått för dig Emissss?
Hoppet är ju inte ute förrän mensen kommer, men fattar hur det känns. Har haft flera månader när det blev så där. Fortsätter hålla tummarna för att tisdag (eller onsdag :) ) blir en turdag för oss!