Högt hcg
Hej,
Testade hcg igår (Blodprov)v 5+0. Det låg på 7100 och ska enligt referensintervall ligga på högst 5000.
Någon som haft så högt och fått ett friskt barn?
Det kan tyda på kromosomavvikelser ????
Hej,
Testade hcg igår (Blodprov)v 5+0. Det låg på 7100 och ska enligt referensintervall ligga på högst 5000.
Tvillingar, kanske???
Mola eller tvillinggraviditet kan ge högt hcg. Har du nån mer provtagning inplanerad? Eller vul?
Hej,
Hej,
Hej,
Tack för svar! Jag tog prov via werlabs efter att ha fått 3+ på clearbmues digitala i vecka 4. Enligt deras referensintervall ska det ligga på max 5000 i v 5+.
Jag tog provet 5+0. I kommentaren från deras läkare så är det normalt.
Vi får se. Jag har VUL bokat på torsdag. Man är ju så nojig såhär i tidig graviditet =)
Hej,
Tack för svar! Jag tog prov via werlabs efter att ha fått 3+ på clearbmues digitala i vecka 4. Enligt deras referensintervall ska det ligga på max 5000 i v 5+.
Jag tog provet 5+0. I kommentaren från deras läkare så är det normalt.
Vi får se. Jag har VUL bokat på torsdag. Man är ju så nojig såhär i tidig graviditet =)