Äggdonation hos Dr D
Hej allihop
Jag har varit på immunologisk utredning hos Dr D och ska nu äta Malariamedicinen Plaquenil i 3 månader. Ngn annan som föreskrivits detta o som har ngn input?
Vi har vid ett par tillfällen tänkt backa ur då vi fått oväntade utgifter samt aldrig tycks kunna få skriftligt på kommande (självklart går allt inte att förutse men allt det andra) liksom de bastester och mediciner som kommer behövas. Dr D säger bara att "det tar vi då", men jag bor i en mindre stad o behöver ha backup o även kunna höra mig för vilka tester som ev kan fås på vårdcentral eller gyn o vilka som jag ev måste vara beredd att åka långt för att få tagna o betala för själv- vad jag förstår kan det bli aktuellt med sådant ASAP under ev graviditet o då vill jag inte stå där med skägget i brevlådan. Spec som "man ju inte ska stressa". Jag har ex sökt i ett halvårs tid efter ngn som kan sätta intralipid på mig, utan ngn framgång. Hur har ni löst detta? Ngn annan som bor i Kalmartrakten? Jag kommer även behöva befinna mig i Tyskland (Kiel) då min särbo arbetar där så vet ngn hur man kan hitta personer från Tyskland som åker till Dr D eller som i alla fall genomgår ivf o kan tipsa om gyn/kliniker etc som kan hjälpa till där? Stort tack på förhand!