Inlägg från: Anonym (kanske blir ogillad nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kanske blir ogillad nu)

Träffar bara svin :(

Det här är ytligt men: Väldigt fysiskt attraktiva män är oftast åt svinhållet. Spelar ingen roll om han är åt bodybuilderhållet, manlig modell, stilig silverräv som George Clooney, gullig Justin Bieber-lookalike eller bad boy med mc och tatueringar. Väldigt snygg=svin.

Undviker du alla som du tänker "oh kom till mamma" bara av fotot så slipper du många svin.

Jonnynilsson skrev 2021-08-26 10:11:59 följande:

Haha, ja nu jävlar har du stoppat huvudet i getingboet :)

Men det du säger är helt sant. Alla oavsett kön dras till det ytliga. Och det vet alla om och utnyttjar det för egen vinning.

TS! Sänk dina krav och kika lite bortom ytan. Kanske du då ser den inte så värst vältränade killen i hörnet på gymmet. Han som har noll i utstrålning men ändå försöker hålla sig i form. Han är killen som ingen vänder sig om när ni går på stan för. Men han kanske är killen som du får behålla för ingen annan kommer att försöka ta över honom.

Jag gillar gymkillar själv men har lärt mig att de tjockstarka är trevligare än de smalstarka :D
    Anonym (Evine) skrev 2021-08-27 21:47:29 följande:
    Har aldrig påstått jag träffar hunkar ...
    Rika killar? Killar med väldigt mycket pengar utan barn/familj tenderar att utveckla en slit och släng- approach till dejting, där bara om de skulle snubbla över någon som är helt perfekt på alla sätt och vis är det någon som duger mer än till slit och släng.

För att kanske muntra upp så dejtade jag tre olika killar (inte samtidigt). Första verkade jättetrevlig och hade världens blåaste ögon och snyggaste överarmar. Men han var nazist. Inte sådär casual som när man kallar en sverigedemokrat nazist, utan nazist-nazist. Ville inte bli fru nazist. Så han gick bort. Nästa var supergullig och charmig. Såg ut som 16 trots att han var 36 eller så. Trodde jag det att han var den gulliga typen, han hade ibland flera dejter om dagen och dum som jag var så...ja väldigt glad att jag inte fick något. Sexmissbrukaren gick bort. Tredje var en eldig passionerad spanjor, egentligen inte spanjor, nånstans från Balkan men skitsamma. Han var väldigt på, för på, och när jag avbröt så fortsatte han att skriva meddelande på meddelande och kallade mig fula saker.

Verkade så snäll först men så jävla det ena och det andra, kallade mig allt möjligt. Fick intrycket av att han var psykotisk och farlig. Spanske stalkern går bort.

Sedan tänkte jag att snygga killar går nog fetbort helt som grupp.

Anonym (korven) skrev 2021-08-28 12:06:04 följande:
    casual nazist?
    Haha, jag gillar uttrycket. Eller nazist light.
Svar på tråden Träffar bara svin :(