Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Träffar bara svin :(

Anonym (Evine) skrev 2021-08-26 09:22:13 följande:

Orkar inte ens dra fler sjuka historier. Finns det någon normal man? Vad gör jag för fel??

Ja, jättemånga. Du har nog mest otur. Det har jag också. Jag blev kär i en äldre kvinna. Hon ville också träffas först. Sen ändrade hon sig. För hon drogs till svin sa hon. Senare var hon ledsen och undrade varför män bara vill en sak med henne. Det kunde jag inte svara på. Jag ville inte bara en sak med henne.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Lillloppan) skrev 2021-08-27 22:09:59 följande:

Jag känner att jag inte har någon värde när jag dejtar någon.Det finns ju så många andra att dejta.Männen går vidare direkt om man inte följer deras plan.Kärleken finns inte (för alla).

Ja, det finns jättemånga andra att dejta. Men inte alla känns rätt. Man vill hitta den där speciella, som känner likadant för dig. Ge inte upp Glad
  • Anonym (kaffedraken2)
    mari123 skrev 2021-08-28 04:19:15 följande:

Om jag var på Tinder och dejtade så skulle jag tycka att första dejten var JOBBIG och pinsam..........men det jobbigaste vore om han verkade gilla mig medan jag bara ville sticka hem direkt! HUR säger man på ett fint sätt att man inte är intresserad. Jag skulle nog dra till med en nödlögn då och då? (jag är usel)

Om du vågar så kan du bara säga att du inte känner rätt kemi mellan er. Det har hänt mig.
    Eller så hittar du på en nödlögn. Mest schysst är nog att vara ärlig och rak, så han vet var du står.
    Tyvärr så verkar det finnas en del män som inte ka ta ett nej, och det kan bli otrevligheter Rynkar på näsan
Svar på tråden Träffar bara svin :(