Inlägg från: Anonym (korven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korven)

Träffar bara svin :(

Anonym (S) skrev 2021-08-26 10:55:05 följande:

Jag kan tyvärr inte ge dig konkreta råd eftersom det nästan kräver att man ser era konversationer eller ser vad som händer på dejterna, men jag misstänker att det finns saker som borde ha varit varningssignaler för dig redan innan du går på första dejten. Sedan undrar man ju också vad som händer när ni väl träffas. Och slutligen kan det också vara något som du själv gör som kan vara avskräckande för dem.

Jag tror detta är nyckeln. För att veta varför du hamnar där, givet att det inte är extrem otur, så är det nog bra om vi ser vad ni trots allt skriver till varandra.

Skit i alla som snackar om övervikt, det är trams, det är inte det det hänger på.
  • Anonym (korven)
    Anonym (kanske blir ogillad nu) skrev 2021-08-27 22:07:06 följande:

För att kanske muntra upp så dejtade jag tre olika killar (inte samtidigt). Första verkade jättetrevlig och hade världens blåaste ögon och snyggaste överarmar. Men han var nazist. Inte sådär casual som när man kallar en sverigedemokrat nazist, utan nazist-nazist. Ville inte bli fru nazist. Så han gick bort. 

casual nazist?
  • Anonym (korven)
    Anonym (M) skrev 2021-08-27 08:27:43 följande:
    En helkroppsbild kan säga mycket om vilken livstil man har. Är man överviktig (vet inte vad du menar med kurvig? Kan ju vara allt från normalvikt med stor byst till 20 kg övervikt liksom) så passar man inte ihop med någon som lägger stor vikt vid hälsa, kost och motion till exempel.
    Hur vet du det? Det är din åsikt.
Svar på tråden Träffar bara svin :(