• Anonym (TS)

Plussade igår,blöder idag!

Igår plussade jag( mensen 1 dag sen). Idag

blöder jag. Inga smärtor, inga klumpar. Ska jag anta att det är

missfall? Om jag tar ett nytt test, borde det då vara svagare om det är

mf?

Hur vet man :(.

• Svar på tråden Plussade igår,blöder idag!
  • Anonym (TS)

blödningen började efter sex. Har 4 tidigare grav inte blätt alls, och inga mf bakom

mig.

• Anonym (O)

Jag har haft flera kemiska graviditeter som jag blött ut som en vanlig mens utan klumpar och smärta. Därför testar jag inte så tidigt längre

• Anonym (2)

Jag blödde under mina två sista graviditeter från ca v.6 till andra trimestern ungefär.

Första graviditeten blödde jag inget, andra ett ma där jag började få rosa flytningar som övergick till mensliknande blödningar och i v.10 kom allt ut.

• Anonym (TS)
    Anonym (O) skrev 2021-08-28 19:12:26 följande:

Jag har haft flera kemiska graviditeter som jag blött ut som en vanlig mens utan klumpar och smärta. Därför testar jag inte så tidigt längre

när fick du äglossningefter? blev lite klumpar ockå?
  • Anonym (TS)
    Anonym (O) skrev 2021-08-28 19:12:26 följande:

• Anonym (TS)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-29 08:38:43 följande:

blev klumpar för mig alltså igår. Kan jag bara hantera detta som en ?mens? och fortsätta försöka sen, vid nästa äl? Testade du pånytt för att se att det

inte

syns mera?

han ju bara veta en dag, så han inte ens berätta för mannen, behövde smälta lite själv först:
  • Anonym (O)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-29 08:38:42 följande:

Ägglossning som vanligt eftersom det ofta räknas som en vanlig mens när man får missfall så tidigt.
Svar på tråden Plussade igår,blöder idag!