Inlägg från: Trilskusius |Visa alla inlägg
  • Trilskusius

Positivt? Negativt? Vem har rätt?

Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Positivt? Negativt? Vem har rätt?
  • Trilskusius

Oj! Råkade ta med en bild med höjd kontrast. Det skulle jag inte göra, men kan inte ändra på det nu. Detta är en bild utan redigering:

• Trilskusius

Men jag kissade ju på det och bröt förpackningen efter för att enklare fota resultatet? Liksom. Så dum är jag väl inte?

• Trilskusius

Var liksom skrapat på fönstret så var inte så enkelt att fota. Är det inte samma stickor i dessa gravtest som man vanligtvis använder sig av? Tänker att man inte behöver något fönster för att avläsa dom iaf.

• Trilskusius
    S23 skrev 2021-09-03 22:23:03 följande:

Jah ser bara ett streck. Men bilder som laddas upp här brukar också bli dålig kvalitet vilket gör det svårare att se

Ja. Men det är liksom skrapat på plasten vilket var anledningen till ty jag bröt upp den. Det skymde för fotot
  • Trilskusius
    Mortiscia80 skrev 2021-09-03 23:00:16 följande:

Jo, så dum är du tydligen, för du kan inte avläsa något av ett uppbrutet test. Det står också vanligen i instruktionerna. De där funkar inte på samma sätt som vanliga stickor.

Men snälla söta du. Strecket var ju exakt lika tydligt bakom rutan som det var framför rutan, bara att plasten var repad så att det inte syntes på bilden. Vad är det som inte framgår? Att jag bröt plasten ändrade ju inte strecket på några sekunder. Jag rafsade sedan av plasten från remsan. Men det är ju en annan historia
  • Trilskusius
    Mortiscia80 skrev 2021-09-03 23:16:24 följande:

Nä men lilla stumpan, måste du försöka dig på med gulliga förtryckarmekanismer när du känner dig hotad? Halledudane då :)

Läs instruktionerna. Man ska inte bryta upp dem, och det finns en anledning till det.

"Okej"
Svar på tråden Positivt? Negativt? Vem har rätt?