Positivt? Negativt? Vem har rätt?
Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?
Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?
Oj! Råkade ta med en bild med höjd kontrast. Det skulle jag inte göra, men kan inte ändra på det nu. Detta är en bild utan redigering:
Men jag kissade ju på det och bröt förpackningen efter för att enklare fota resultatet? Liksom. Så dum är jag väl inte?
Var liksom skrapat på fönstret så var inte så enkelt att fota. Är det inte samma stickor i dessa gravtest som man vanligtvis använder sig av? Tänker att man inte behöver något fönster för att avläsa dom iaf.
Ja.
Jah ser bara ett streck. Men bilder som laddas upp här brukar också bli dålig kvalitet vilket gör det svårare att se
Jo, så dum är du tydligen, för du kan inte avläsa något av ett uppbrutet test. Det står också vanligen i instruktionerna. De där funkar inte på samma sätt som vanliga stickor.
Nä men lilla stumpan, måste du försöka dig på med gulliga förtryckarmekanismer när du känner dig hotad? Halledudane då :)
Läs instruktionerna. Man ska inte bryta upp dem, och det finns en anledning till det.