Positivt? Negativt? Vem har rätt?
Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?
Lite förbryllad över dessa resultat. Har testat mig för tidigt som jag VET att man inte ska göra egentligen. Jag säger positivt, min pojkvän säger negativt. Vad säger ni gravsticke-experter?
Ja.
Jah ser bara ett streck. Men bilder som laddas upp här brukar också bli dålig kvalitet vilket gör det svårare att se
Nej, det ser negativt ut. Skulle råda dig att köpa ett digitalt test nästa gång, så slipper du gissningslekar.
Ser väldigt negativt ut.
Jo, så dum är du tydligen, för du kan inte avläsa något av ett uppbrutet test. Det står också vanligen i instruktionerna. De där funkar inte på samma sätt som vanliga stickor.
Nä men lilla stumpan, måste du försöka dig på med gulliga förtryckarmekanismer när du känner dig hotad? Halledudane då :)
Läs instruktionerna. Man ska inte bryta upp dem, och det finns en anledning till det.
Jag bekräftade bara ts eget påstående men "tack" för att du lägger dig i med moraliska pekpinnar.
//
TS, ser svaga streck på alla dina bilder men du lär få reda på hur det står till snart oavsett. Lycka till (om du vill bli gravid vill säga)
Jösses vad folk är otrevliga. Det blir ofta en sådan ton av någon anledning, undrar varför folk blir så provocerade av andras testande... Det är som sagt samma test med eller utan plastskärm, jag tycker att det ser positivt ut i alla fall. Annars blir det inget streck, helt enkelt, vilket det är på dina bilder.
Men Gud, strecket har ju satt sig och ändras inte av att man öppnar testet för att se tydligare! Det är ju inte så att luft ökar strecket eller får det att bli svagare heller, haha. Så dumt.
Det ser ju helt klart ut att gå positivt håll, även om de där strecken har lurats förr. Positiva är att hcg ökar i rasande fart, morgondagens test behöver vara något starkare annars kan man mer eller mindre utgår ifrån att det är det klassiska falska positiva strecket som syns. Lycka till!