• Klara11

Hjälp misfall?

Har jag fått misfall?

har 9 dagar kvar till mensen och plussade svagt 2 dagar sen fick en blödning trodde det var nidblödning men efter att jag testat mig idag är plussen mycker svagare än 2 dagar sen .

Misstänker missfall,blöder lite mindre än mens och har mensvärk ?

Är det någon som haft likadant vid misfall eller kan jag fortfarande vara gravid?

• Svar på tråden Hjälp misfall?
  • cvcbcncmzc
    Life is a journey, you don?t care about the destination, you care about the scenery along the way and the mood of seeing the scenery.
    Others laughed at me as crazy, I laughed at others and couldn't see through.

https://www.thesuperarticle.com
  • NiMi12
    Klara11 skrev 2021-09-16 12:15:33 följande:

Har jag fått misfall?

har 9 dagar kvar till mensen och plussade svagt 2 dagar sen fick en blödning trodde det var nidblödning men efter att jag testat mig idag är plussen mycker svagare än 2 dagar sen .

Misstänker missfall,blöder lite mindre än mens och har mensvärk ?

Är det någon som haft likadant vid misfall eller kan jag fortfarande vara gravid?

När hade du ÄL?

Blir strecket inte starkare så är det antagligen ett missfall på G. MF blödningen kommer oftast igång när du har BIM. Du kan få mellanblödningar innan.
  • Jag är bara jag

Man kan inte plussa 11 dagar före mensen ska komma. Då har äl nyss varit och ägget inte ens fäst. En nidblödning infaller som tidigast 5 dagar efter äl och det tar ytterligare ett tag efter det innan man får plus.

Svar på tråden Hjälp misfall?