Flicka/Pojke? nub
Har försökt förstå detta med nubteorin men ser inget på mitt ul från vecka 14. Någon som kan gissa? =)
Posta gärna era bilder!
Har försökt förstå detta med nubteorin men ser inget på mitt ul från vecka 14. Någon som kan gissa? =)
Posta gärna era bilder!
Jag kan tyvärr inte gissa, men lägger gärna upp min egen bild från v 13, om det dyker upp någon annan som har mer kunskap på området :)
Posta gärna era bilder!
Jag kan tyvärr inte gissa, men lägger gärna upp min egen bild från v 13, om det dyker upp någon annan som har mer kunskap på området :)
Gissar på pojke på din! :)
På ts bild syns ingen nub.
Din är en solklar pojke!
Nej men vad trevligt av dig att kapa tråden istället för att göra en egen
Tolkade texten "posta gärna era egna bilder" i tårdstarten som att det var tillåtet, men ber ödmjukast om ursäkt om jag missförstod och trampade någon på tårna...
Lägger gärna in mina bilder oxå från kub v 13+4 dock låg bebisen inte helt hundra på bilderna men ändå kul att få gissningar om vad som gömmer sig där inne :)