Jag misslyckas med allt jag gör
Jag misslyckas med allt jag gör. Jag har inga som helst förmågor där jag kan hjälpa andra människor.
Utifrån den bekräftelse som jag fått ifrån andra är att jag är väldigt bra på att läsa av andra människor. Jag har en god förmåga av att analysera och det är något jag kan känna att det stämmer. Jag känner också att jag är duktig inom skådespeleri (Så som inom teater och film). Jag har gått i teaterförening och är duktig på att improvisera.
Men inget av detta ger egentligen någon nytta för andra människor. Jag är glad för dessa förmågor, men jag är fortfarande en korkad person.
Idag känner jag mig vemodig efter bekräftelsen som jag fick. Jag uppskattar ärlighet och en tjejkompis som jag tog kort på. Sa att hon tyckte att många bilder blev suddiga. Det beror på att jag äger en dålig kamera + beskyllde hon på ljuset. Nästan två saker som jag inte kunde rå för.
Men hon sa också att det var nog också för att jag inte är van vid att ta kort på människor.
JAG har aldrig någonsin i mitt liv fått bekräftelse där jag verkligen gjort någon typ av en storslagen insats. Något som verkligen som andra kan dra nytta av.
Visserligen kan jag tänka mig att ha yrke inom estetisk verksamhet, så som teater och skriva manus bl.a. Bara om det gav lön. Men många sådana kulturarbeten är oftast dåligt betalt eller inget betalt alls.
Jag mår väldigt dåligt just nu.
En annan grej jag känner att jag är duktig på, är att föra samtal när det är endast en person man pratar med, när det är öga mot öga, liksom.
Jag märker hur samtalen är mer flytande när det är just öga mot öga Ibland kan jag bli som en ''kurator''. Inte alltid. Det kan ibland bara bli som en djup samtal.
Därför har jag planer på att bli socionom. Men jag kan inte rå för att jag känner mig så värdelös i princip allt.
Jag skriver i denna tråd, just för att jag känner inte någon som jag kan prata med. Jag vill helt enkelt skriva av mig och få stöd.